Skravletråd august

Aww, så deilig det hørtes ut da! Eller, dvs.. Jeg har faktisk aldri smakt rosé :O men det hørtes koselig ut!
Ikke smakt rosevin? Oi! Ikke for det, smakte det vel selv første gangen for kanskje 7-8-9 år siden, men det er jo så godt på sånne fine sommerdager. Du må prøve neste sommer!

Neida, bare en lang dag som småbarnsmor :p ikke det at det var noen sak med frøkna, men jaggu glemmer man hvordan det er å ha nyfødte i hus på 8,5 år ja... :p
Nyfødte vet å kreve sitt ja, på godt og vondt...
Fremdeles gulpinga/grininga som plager han/deg?

Ikke smakt rosevin? Oi! Ikke for det, smakte det vel selv første gangen for kanskje 7-8-9 år siden, men det er jo så godt på sånne fine sommerdager. Du må prøve neste sommer!
Hehe, nei har ikke det faktisk:O Vi kjøper liksom alltid rød eller hvit vin eller noen øl, når vi skal kose oss sånn:) Får ta det neste sommer, ja:) Hvordan er den egentlig ift hvitvin feks? Er det veldig annerledes?

Ja er vel bare å fyre løs! Jeg har vært 4 timer på jobb idag, og bretta klær:) og da har jeg hatt et stort behov for hvile, pga at jeg blir helt mørbanka i bekkenet av å være på jobb. Så har ikke gjort stort mer:p
Hva med deg?
Er litt frem og tilbake akkurat nå.
Koker babymat :)

Hei og hopp:)
Gjett hva jeg hentet på posten i dag. Bilstolen :D Den var perfekt:):D

Besafe er super! Fikk gratulasjonsmail og kom raskt!:D

Hei og hopp:)
Gjett hva jeg hentet på posten i dag. Bilstolen :D Den var perfekt:):D

Besafe er super! Fikk gratulasjonsmail og kom raskt!:D
Hei:)
Så bra. Hvilken valgte du?
Alt bra med deg?

Nyfødte vet å kreve sitt ja, på godt og vondt...
Fremdeles gulpinga/grininga som plager han/deg?

Nå har det gått i spising/grining/gulping med korte avbrekk av et par dupper i dag.. så har det hvert fryktelig varmt her så det har nok plaget han og og så er han overtrøtt... sikkert ikke så rart siden han har holdt på siden 4.30 i dag... :P

Back
Topp