De

det synes jeg ogsåMye morsommere når det er mye liv og skravling ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det synes jeg ogsåMye morsommere når det er mye liv og skravling ja![]()
Ikke smakt rosevin? Oi! Ikke for det, smakte det vel selv første gangen for kanskje 7-8-9 år siden, men det er jo så godt på sånne fine sommerdager. Du må prøve neste sommer!Aww, så deilig det hørtes ut da! Eller, dvs.. Jeg har faktisk aldri smakt rosé :O men det hørtes koselig ut!
Er koselig at du henger med her inne daHehe! Men det går visst likevel![]()
Hehe, parkert mannen ja! Huska på å satt på håndbrekket da så han ikke triller sin vei?Neh, han har jeg parkert ute på terrassen..![]()
Huff da. Skjedd noe?
Jupp, så da må vi lage detDe
det synes jeg også![]()
Nyfødte vet å kreve sitt ja, på godt og vondt...Neida, bare en lang dag som småbarnsmorikke det at det var noen sak med frøkna, men jaggu glemmer man hvordan det er å ha nyfødte i hus på 8,5 år ja...
![]()
Får prøve på detJupp, så da må vi lage det![]()
Hehe, nei har ikke det faktisk:O Vi kjøper liksom alltid rød eller hvit vin eller noen øl, når vi skal kose oss sånnIkke smakt rosevin? Oi! Ikke for det, smakte det vel selv første gangen for kanskje 7-8-9 år siden, men det er jo så godt på sånne fine sommerdager. Du må prøve neste sommer!
Er litt frem og tilbake akkurat nå.Ja er vel bare å fyre løs! Jeg har vært 4 timer på jobb idag, og bretta klærog da har jeg hatt et stort behov for hvile, pga at jeg blir helt mørbanka i bekkenet av å være på jobb. Så har ikke gjort stort mer
Hva med deg?
Hva har du gjort i dag da?Får prøve på det![]()
Hva slags babymat da da?Er litt frem og tilbake akkurat nå.
Koker babymat![]()
Så bra! Herlighet så bra premie du vant altsåHei og hopp
Gjett hva jeg hentet på posten i dag. BilstolenDen var perfekt
Besafe er super! Fikk gratulasjonsmail og kom raskt!![]()
HeiHei og hopp
Så bra! Herlighet så bra premie du vant altså![]()
Nyfødte vet å kreve sitt ja, på godt og vondt...
Fremdeles gulpinga/grininga som plager han/deg?
Hehe, snart 6år siden vi hadde nyfødt og kjenner at jeg er litt spent ja!Neida, bare en lang dag som småbarnsmorikke det at det var noen sak med frøkna, men jaggu glemmer man hvordan det er å ha nyfødte i hus på 8,5 år ja...
![]()
Jeg har vært på trening, vasket klær, bakt og vært på middagsbesøkHva har du gjort i dag da?
Åh, så heldig du er!Hei og hopp![]()
![]()
Hehe, snart 6år siden vi hadde nyfødt og kjenner at jeg er litt spent ja!