◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

Er 14 dager siden eggløsning, har ikm idag. tror du kommer til å bli sterkere strek?

Jeg har ikm på søndag. 12 dpo idag. Har hatt stikking i lysken de siste dagene og vært øm i puppene. Idag kom det blank, hvit-gulaktig væske ut av puppene. Hmm! Fikk sommerfugler i magen og håper jo på det beste, men aner jo ikke om det alltid har vært sånn eller om det kom nå. Har jo ikke akkurat håndpumpet puppa siden 4-åringen var liten. :p :p

ok :) gratulerer så du testet positiv ;)

Takk for det! Den ene appen sier 2.mai som mulig termin, men sist ble termin fremskyndet med 7 dager etter ultralyd. Så jeg slenger meg med på aprilforumet jeg! :)
Koselig :-) Da sees vi der inne :-) Også satser vi på at vi har skikkelig fighter spirer i magen som klorer seg fast til våren <3

Er noen få jeg ikke har fått registrert oppdatering fra som har passert ikm.

♧Ikke oppdatert
Sinita79, pp 22
Medax
kaia000
BiensBlomst
Thers, pp 2
EndeligPrøver
Spire4?

Hvis det er noe jeg ikke har fått med meg eller noen av dere andre vet noe så hyl ut :)

Har ikm idag men ingen tr.
Testet dette

ImageUploadedByBV Forum1440016431.067917.jpg

Få ta ny test imorgen

Fortsatt ingen tegn til tr her og jeg sliter med en lett kvalme og begynnende halsbrann når det er noen timer siden sist måltid.

Ny test I morgen. Keep them fingers crossed XXX

Krysser fingrene for deg!:-)

Er noen få jeg ikke har fått registrert oppdatering fra som har passert ikm.

♧Ikke oppdatert
Sinita79, pp 22
Medax
kaia000
BiensBlomst
Thers, pp 2
EndeligPrøver
Spire4?

Hvis det er noe jeg ikke har fått med meg eller noen av dere andre vet noe så hyl ut :)
Jaja, sleng meg opp på tr! Tidenes rareste da. Fikk noe rosa slim sent på mandags kvelden, og tr kom i går morges. Nesten ikke noe tr i dag, så å si ferdig. Pleier å være 3,5 dag, så jeg skjønner ikke noe! :P Kan leve med kort tr, jeg!

Fortsatt ingen tegn til tr her og jeg sliter med en lett kvalme og begynnende halsbrann når det er noen timer siden sist måltid.

Ny test I morgen. Keep them fingers crossed XXX
Lykke til! Hold oss oppdatert! :D

Back
Topp