Hahahaha minner meg om minJa noen gangerå da spør han hvorfor jeg skifter kanal fordi han fulgte med på det som sto på
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahaha minner meg om minJa noen gangerå da spør han hvorfor jeg skifter kanal fordi han fulgte med på det som sto på
![]()
Ja det er såhar aldri hatt det før
Det hadde vært no, ja!Herlig å ha fått en slik dag dajeg har p hatt en god dag med bekkenet
ikke følt meg gravid i dag
![]()
Håper vi begge får så gode dager resten av uka å hvertfall![]()
![]()
Ja, det skjønner jeg!Ingen problem![]()
![]()
Er en klar favoritt her hjemme å![]()
. Har venner som bestiller når de kommer på besøk hehe
![]()
Hehehe det skal jammen ikke være lett![]()
![]()
Koster ganske mye for deg som skal utføre jobber å få tilgang til all info på jobbene som ligger ute på finn. Å så og si alle tror at ting er gratis, svært få som forstår at de som skal utføre jobbene faktisk trenger: forsikring , disel, og at når man bruker maskiner blir det slitasje, moms og andre utgifter.
I hvertfall hvis du driver skikkelig og lovlig, å så er det jo greit å sitte igjenn med noen kr I lønn å.
NeiHahahaha minner meg om minhahaha innrømmer aldri at han sovnet
![]()
Koster ganske mye for deg som skal utføre jobber å få tilgang til all info på jobbene som ligger ute på finn. Å så og si alle tror at ting er gratis, svært få som forstår at de som skal utføre jobbene faktisk trenger: forsikring , disel, og at når man bruker maskiner blir det slitasje, moms og andre utgifter.
I hvertfall hvis du driver skikkelig og lovlig, å så er det jo greit å sitte igjenn med noen kr I lønn å.
Mhm. Hadde skapet i blått og, men Oliver har flott kommodeJa det sjønne eg godt![]()
Ja er et prosjekt som begynner I sep I Oslo, problemet er bare at han har fått kjøre forbud I det firma pga en drittsekk av en HMS kar som ikke tålte trynet på gubben.Aha jeg forstår.
Men håpe han finner seg noe passende snart da![]()
Kansje det er en tredje man greieIkke så mye som nå jeg heller.. uhh..
Hehehe det gjør jeg åJa, det skjønner jeg!![]()
Hehe, nei er ikke det.. Blir litt gal av den surringa mi! Lurer på hvordan ammetåka blir denne gangen da![]()
Hehehehehe jeg har prøvd men hver gang han snirkler så våkner hanNeihar lyst til å slå på opptaker på tlf å ta opp at han snorker
![]()
Ja de er fine deMhm. Hadde skapet i blått og, men Oliver har flott kommode![]()
Å nei våkne av snorkinga si, skjer ikke. Men jeg kan våkne av den.Hehehehehe jeg har prøvd men hver gang han snirkler så våkner han![]()
Hahaha nei det er jeg veldig enig iÅ nei våkne av snorkinga si, skjer ikke. Men jeg kan våkne av den.
Å ikke altid like morro å sitte å se på tv/film med hans snorking I bakgrunn![]()
Kansje det er en tredje man greie![]()
I kveld har jeg ikke hatt mer enn to, men til gjengjeld så ligger han å dulter i ribbeina hele tiden![]()
Su har 1400 nå hvertfallLurer på hvordan man ligger ann nå, til neste oppdatering![]()
Ja er et prosjekt som begynner I sep I Oslo, problemet er bare at han har fått kjøre forbud I det firma pga en drittsekk av en HMS kar som ikke tålte trynet på gubben.
Gubben er nøye på HMS. Men han her gikk virkelig inn for å få hivd han ut. Så de prøver å oppheve forbudet, fordi det var bare idioti å gi det til han, når han faktisk ikke hadde noe skyld I det som skjedde.
Jeg hadde ikke noe sistHehe
Kanskje fordi det er tredje ja
Hadde rier i flere uker før fødsel sist, så fler mnd denne gangenneida er jo ikke rier men slitsomt når det blir mye!