Hehe, ja du sier noe derMå jo det for å klare så mange innlegg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ja du sier noe derMå jo det for å klare så mange innlegg![]()
Sover nå heldigvisHåper Liv har funnet roen nå
Slapp av, vi skal ikke ta fra deg Liv![]()
Håper du lykkes med detHadde gått opp 4 jeg og. Problemet var at jeg burde gått ned 10, så nå må jeg plutselig ned 14![]()
Frøkne heter Liv...Hæææ??? Liv??
Neida, det er lett match egentlig4 kg var da ikke så ille.
De går fort bort igjen
Ja, det er to klasser. Ja, vi Syns det var litt rart. De ble splitta i hver sin gruppe på prøveskoledagen og, og da sa hun andre mammaen ifra om at hun syntes det ble dumt, og allikevel ble de ikke plassert i klasse med hverandre. Skjønner ikke hvorfor dem spør foreldrene om ønsker, for å si det sånn. Det gir oss jo et inntrykk av at vi har innflytelse, når vi ikke har det. Og det er litt irriterendeSå rart de ikke tok hensyn til det da
Er det to 1.klasser?
Null snop i ukedagene, masse frukt og grønnsaker, kun 1 porsjon middag, jevnlig treningFlere med vekta opp ja. Gått opp 3 kg i sommer jeg, men hadde 3-4 for mye før det... Alt skal bort!!
Hva er strategien deres?
Jo det er SÅ illeHåper du lykkes med detikke sååå ille da
![]()
Så herlig at du har fått gullet ditt! Jeg har jo nettopp blitt gravidblir en lang høst og vinter!
![]()
Hadde jeg bare klart å gjøre som degNull snop i ukedagene, masse frukt og grønnsaker, kun 1 porsjon middag, jevnlig trening![]()
Så flink du er!!Jeg har jogga!! Phu, det var strevsomt!
Nå dusj, før jobbing. Og skravling![]()
Åja.. Bare jeg som slet med Å forstå setninga. Tror kanskje jeg er omtåka i topplokketFrøkne heter Liv...
Var klar over det før jeg hadde date med badevektaJeg også! Uten tvil. Bare så kjipt å virkelig inne tingenes tilstand...
Hvordan gikk det i barnehagen idag?Gjorde detnå ser jeg serie før natta
![]()
Jippi for ny vaskemaskinD er så digg med vaskemaskin!!!!!! Jeg kan ikke beskrive hvor fantastisk deilig d er!!!![]()
Det er bra målestokk det. Da kan man gjøre grep før det går for langtVar klar over det før jeg hadde date med badevekta![]()
Favorittbuksa strammet over rumpe og lår....![]()
Det kan de. Har du mye av det?Kynnere kan være ganske plagsomme!!
Her er det ti kg for mye. Har ingen strategiFlere med vekta opp ja. Gått opp 3 kg i sommer jeg, men hadde 3-4 for mye før det... Alt skal bort!!
Hva er strategien deres?