Fant du noe spennende da?Jepp
Endte opp med å saumfare matprat.no her...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant du noe spennende da?Jepp
Endte opp med å saumfare matprat.no her...![]()
Badevekt etter ferie er skummelt...Det var før jeg gikk på badevekta etter ferien!!![]()
Godt med alt som er gjortLeksen for i dag gjorde vi i går, rydde i sekken og penalet. Det sørget jo mor for at vi ordner i går så han skulle være klar. Da fortsetter jeg på lista, etter at jeg har luftet hund og vannet i "drivhuset"
Klarer ikke se sånt uten pute neiHaha, ser den. Må alltid ha pute lett tilgjengelig!![]()
Badevekt er generelt skummeltBadevekt etter ferie er skummelt...
Jepp, inkludert alt du tjener/kapital før skattKan man bare tjene 160 000 hos lånekassen?
Usj! Det hadde ikke jeg tatt høyde forJepp, inkludert alt du tjener/kapital før skatt![]()
Foreløpig iallefall!Stille i dag og?
Uff da.Det var før jeg gikk på badevekta etter ferien!!![]()
Fant du noe spennende da?![]()
Og dyrt
Også kom jeg!Foreløpig iallefall!
Så ble det liv!Også kom jeg!![]()
Denne jeg kan være enig i!Badevekt er generelt skummelt
Jepp, det er som dem sier i det gamle verset; så ble det liv rai rai.Så ble det liv!![]()
Det gikk veldig bra! Litt skuffa over å ikke ha kommet i klasse med nabojenta, men tror han kom ført over detVar veldig stolt både stor og liten♥
Hoho, gode gamle slageren! Hatt en fin dag?Jepp, det er som dem sier i det gamle verset; så ble det liv rai rai.