God morgenGod morgenvi ligger og drar oss i senga. Skal på kveldsvakt i dag, så da blir det lang morgenstund.
Noen som har noen spennende planer?
her blir det rydding... juhu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgenvi ligger og drar oss i senga. Skal på kveldsvakt i dag, så da blir det lang morgenstund.
God morgen snuppaGod morgen![]()
HahaDet er det
Ble ferdig klokka to inatt.. Hoho!
God morgen og lykke til i dagGod morgenfint vær idag da
![]()
Høres... Spennende utGod morgen![]()
her blir det rydding... juhu
Hahanatterangler!!
Håper F sov lenge i morges da![]()
Helt riktig. Har ikke godt av at alt er så godt![]()
Håper du får sove litt på dagtid![]()
Det skal ikke jeg heller!!Jeg skal ikke spise sjokolade.. Heldigvis snart fredag![]()
Her er det absolutt nødvendig! Har pusset opp soverommet. Vi har altfor mye rot. Nå når soverommet er ferdig, skal vi bare ta nødvendige ting inn på rommet.Høres... Spennende utMen det er jo nødvendig av og til
![]()
FlinkDet skal ikke jeg heller!!
Har pakket med meg bananer, nektariner, epler og gulrøtter på jobb![]()
Ja nå er det slutt på sløve morgenerJa da var hverdagen over oss igjen, frøkna er på skolen og fra nå av så skal man tidlig opp hver morgen for å få hu avgårdemen nå får man vel hive seg rundt og få gjort det man skulle ha gjort i dag
ønsker dere alle en fin fin mandag
![]()
Høres ut som en god planHer er det absolutt nødvendig! Har pusset opp soverommet. Vi har altfor mye rot. Nå når soverommet er ferdig, skal vi bare ta nødvendige ting inn på rommet.
Hadde vært fint det, egentligUsj, nei.. Kaker og sånn kunne godt smakt vondere av og til![]()
God formiddagGod morgenvi ligger og drar oss i senga. Skal på kveldsvakt i dag, så da blir det lang morgenstund.
Det er jo kjempe bra!!Hehe, sånn går det når man har prosjekter
Han sov til nå![]()
Å nei, du må jo gjemme det bort?!Flinkhar ikke turt å gå inn på kjøkkenet enda. Der er jo sjokolade himmelen..
Vi har fire rom på loftet og alle har blitt brukt som lagringsplass. Vi har stor skyvedørsgarderobe på soverommet og der har vi lagret alt mulig. Julepynt, kofferter, telt, sovepose osv.. bare masse rot. Mannen har kvittet seg med en bossekk med klærHøres ut som en god planvi har et soverom til overs som blir brukt til roterom, men hvis det blir en liten til etter hvert blir vi nødt til å rydde..
Ja, må det! Men kom ikke så langt i går.Å nei, du må jo gjemme det bort?!![]()