Ryddet og klippet mannenGod aften folkens! Hva har dere gjort i kveld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ryddet og klippet mannenGod aften folkens! Hva har dere gjort i kveld?
Sender en god klemVi tørr ikke ... Den siste ufrivillig aborten satt ett sikkelig støkk i osssom viste seg å være en MA og ikke SA :/ dette var 4. Gang på under ett år ... :O
Nei dere to altså![]()
Har hjulpet på å blitt litt kjent på SFO for å si det sånn, ja!Tja, han har jo vært der på sfo, så virket ikke som han grudde seg så ille iallefall.
Hvordan er det hos dere?
Her er det nr toOk
Ja, blir spennende![]()
Ja, første til oss begge.
Der da?
Tusen takk den trengte jeg !Sender en god klem
Blir akkurat en appåkladd daHer er det nr tostorebror er snart 6, så er litt aldersforskjell
Hvordan rydder man mannen?Ryddet og klippet mannen![]()
Ikke spise sjokolade iallefall... hvordan skal dette gå?Hva skal dere i morgen da?![]()
Ha ha... ha ha.. man stapper han inn i skapet og lukker igjen dørenHvordan rydder man mannen?![]()
I morgen blir det skriving av ukesmeny og handleliste, sånn at det er klart til handling på tirsdag! Du da?Hva skal dere i morgen da?![]()
Kjenner til den, og jeg klarer det aldriIkke spise sjokolade iallefall... hvordan skal dette gå?
Jeg skal fortsette med ryddingen på soverommet og kanskje handle litt. Kan og være at det blir en tur i åpen bhg
Hva skal du ha til middag? Ha, ha ryddet mannen... ha haI morgen blir det skriving av ukesmeny og handleliste, sånn at det er klart til handling på tirsdag! Du da?
Håper jeg klarer detKjenner til den, og jeg klarer det aldrihaha!! Håper du klarer deg
koselig da
her blir det bhg også jentetur etterpå
![]()
God natt ;-)God aften folkens! Hva har dere gjort i kveld?
Hva skal du ha til middag? Ha, ha ryddet mannen... ha ha
Ooh, neglebilde takk! Mine negler er i en sørgelig forfatning. Er vanligvis ganske flink, men har sklidd så ut i sommer, så nå er de helt kortrevne.God natt ;-)
Jeg har lett etter et adapter til aquaboxen jeg har satt opp på jobb! Men finner den ikke!!:-o
Og så har jeg lakket negler ;-)
Og hva er en aquabox?God natt ;-)
Jeg har lett etter et adapter til aquaboxen jeg har satt opp på jobb! Men finner den ikke!!:-o
Og så har jeg lakket negler ;-)