Det er en del ja, men du har skravler tett i noen timer nåForresten, ikke sikkert jeg er over. Mangler 80 innlegg fra å komme over 2000, det er ganske mye.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er en del ja, men du har skravler tett i noen timer nåForresten, ikke sikkert jeg er over. Mangler 80 innlegg fra å komme over 2000, det er ganske mye.
Gull å ha muligheten til det. Vi kan låne barnehagen som også er helt gull! Tenker vi har dåp der neste årJepp, derav skolen.
Vi får finne ut av det. Mannen får skulke noen timer av dugnad (bare en av oss stiller likevel jeg egner meg ikke) eller jeg får få med meg min bror eller noe sånn på bursdag? Det går vel på et vis, bare avklare i morgen at det er ledig, og booke.Så utrolig greit! Nei, det er veldig stress å ha det hjemme, helt enig med deg! Håper det går bra å ha det i gymsalen!
Woop, spent nå!Vi satser på over 2000!
Haha ja får se! Er oppdatering om et par min hvis de er nøyaktig!![]()
Sett på god musikkVel, nå får jeg stå opp og komme igang med mer av det jeg må gjøre.
Har jo det. Skulle ønske jeg hadde hjernekapasitet til å holde noenlunde telling.Det er en del ja, men du har skravler tett i noen timer nå![]()
Var ikke før om en time. Hoderegning er visst ikke min sterke side.Woop, spent nå!![]()
Er det sånn at dere får regning hvis dere ikke stiller på dugnad? Ja, burde vel være mulig å finne noen som kan hjelpe.Vi får finne ut av det. Mannen får skulke noen timer av dugnad (bare en av oss stiller likevel jeg egner meg ikke) eller jeg får få med meg min bror eller noe sånn på bursdag? Det går vel på et vis, bare avklare i morgen at det er ledig, og booke.
Haha! Umulig! Jeg telte en gang og kom til 9. Ved neste oppdatering hadde jeg skravlet 100Har jo det. Skulle ønske jeg hadde hjernekapasitet til å holde noenlunde telling.![]()
Lykke til med alle gjøremålene!Vel, nå får jeg stå opp og komme igang med mer av det jeg må gjøre.
Her får man bare stygge blikkEr det sånn at dere får regning hvis dere ikke stiller på dugnad? Ja, burde vel være mulig å finne noen som kan hjelpe.
Haha, flink du er! Jeg har aldri bodd slik at man har dugnad. Men noe sier meg at jeg ikke er en dugnadsperson.Her får man bare stygge blikkmen jeg er så flink pike så har ikke klart å ikke stille enda. Var alene hjemme med sønnen sist så vi tok hver vår kost og kosta rundt om kring
![]()
Det er for det meste skravling da. Alltid ei 50 pluss som har med sveler og kaffeHaha, flink du er! Jeg har aldri bodd slik at man har dugnad. Men noe sier meg at jeg ikke er en dugnadsperson.![]()
Det kunne jeg ha bidratt med!! kunne stått og stekt vafler.Det er for det meste skravling da. Alltid ei 50 pluss som har med sveler og kaffe![]()
Nei, det er altså slik at alle i gata felles eier og vedlikeholder lekeplassen, og det trengs veldig. Og mannen min er med på alt sliktEr det sånn at dere får regning hvis dere ikke stiller på dugnad? Ja, burde vel være mulig å finne noen som kan hjelpe.
Du hadde garantert blitt husket som den best bidragsytende!Det kunne jeg ha bidratt med!! kunne stått og stekt vafler.
Ja, der burde de jo ha forståelse for, spesielt hvis han pleier å stille opp!Nei, det er altså slik at alle i gata felles eier og vedlikeholder lekeplassen, og det trengs veldig. Og mannen min er med på alt slikt
Men "må bare ha selskap, tilbake etterpå" fungerer sikkert
Haha, garantert!Du hadde garantert blitt husket som den best bidragsytende!