• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Topp 100 - Skravle august

Så utrolig greit! Nei, det er veldig stress å ha det hjemme, helt enig med deg! Håper det går bra å ha det i gymsalen!
Vi får finne ut av det. Mannen får skulke noen timer av dugnad (bare en av oss stiller likevel jeg egner meg ikke) eller jeg får få med meg min bror eller noe sånn på bursdag? Det går vel på et vis, bare avklare i morgen at det er ledig, og booke.

Vel, nå får jeg stå opp og komme igang med mer av det jeg må gjøre.

Vi får finne ut av det. Mannen får skulke noen timer av dugnad (bare en av oss stiller likevel jeg egner meg ikke) eller jeg får få med meg min bror eller noe sånn på bursdag? Det går vel på et vis, bare avklare i morgen at det er ledig, og booke.
Er det sånn at dere får regning hvis dere ikke stiller på dugnad? Ja, burde vel være mulig å finne noen som kan hjelpe.

Har jo det. Skulle ønske jeg hadde hjernekapasitet til å holde noenlunde telling. :p
Haha! Umulig! Jeg telte en gang og kom til 9. Ved neste oppdatering hadde jeg skravlet 100:P må nesten sitte sette kryss på et ark eller noe for går så fort!

Er det sånn at dere får regning hvis dere ikke stiller på dugnad? Ja, burde vel være mulig å finne noen som kan hjelpe.
Her får man bare stygge blikk:P men jeg er så flink pike så har ikke klart å ikke stille enda. Var alene hjemme med sønnen sist så vi tok hver vår kost og kosta rundt om kring :P

Her får man bare stygge blikk:P men jeg er så flink pike så har ikke klart å ikke stille enda. Var alene hjemme med sønnen sist så vi tok hver vår kost og kosta rundt om kring :P
Haha, flink du er! Jeg har aldri bodd slik at man har dugnad. Men noe sier meg at jeg ikke er en dugnadsperson. :p

Haha, flink du er! Jeg har aldri bodd slik at man har dugnad. Men noe sier meg at jeg ikke er en dugnadsperson. :p
Det er for det meste skravling da. Alltid ei 50 pluss som har med sveler og kaffe :P

Nei, det er altså slik at alle i gata felles eier og vedlikeholder lekeplassen, og det trengs veldig. Og mannen min er med på alt slikt
Men "må bare ha selskap, tilbake etterpå" fungerer sikkert

Nei, det er altså slik at alle i gata felles eier og vedlikeholder lekeplassen, og det trengs veldig. Og mannen min er med på alt slikt
Men "må bare ha selskap, tilbake etterpå" fungerer sikkert
Ja, der burde de jo ha forståelse for, spesielt hvis han pleier å stille opp!

Back
Topp