Ja, det var derfor!Ja for du var ikke der når jeg kom i 20 tiden så jeg trodde jeg hadde sviktet deg grovt og at du hadde ventet og ventet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var derfor!Ja for du var ikke der når jeg kom i 20 tiden så jeg trodde jeg hadde sviktet deg grovt og at du hadde ventet og ventet![]()
Kjøttkaker og karbonader. Lettvint både til middag og på skivaTips til hva man kan fryse ned?
Tenkte lasagne i porsjoner og fiskegrateng. Kanskje noen supper.
Hvilke planer har du? Veldig slitsomt å ha det travelt, når man er sliten!Gjorde nok det.
Har så mye planer nå. Og så lite energi.
Det var lenge igjen. Da ska jeg prøve å få unna litt til da13:12 var siste så en halv evighet til neste![]()
Deilig det! Du fortjener nok det! Mannen fortjente det ikke i dag haha!
Du styrer så fælt. Kan du ikke ta litt pause da? Eller er du som meg, at det er mer slitsomt å ha det hengende over??Gjorde nok det.
Har så mye planer nå. Og så lite energi.
Den ble sist oppdatert 13:12. Lenge igjen!Hvor lenge er det til? Glemte å se etter det når jeg sjekket hvordan keg lå an![]()
Kjør på!Det var lenge igjen. Da ska jeg prøve å få unna litt til da![]()
Nam det er så sant! Og sånne lunsj kaker!Kjøttkaker og karbonader. Lettvint både til middag og på skiva![]()
Hahah!Ja, det var derfor!![]()
Klarer ikke finne på noe til middag jeg. Ingenting som frister, men helt plutselig får jeg lyst på noe da haha!Bare hyggelig. Kom ikke på mer i farta siden jeg er ganske matlei for tiden..
I dag må jeg komme meg over 1500. Får gå inn og se hvor mange jeg mangler...
Det kan du si! Det burde iallefall ha vært det! Sambo kom hjem, og så spiste vi de fantastiske terteskjellene. Så så vi to episoder orphan black. Og så ville han gå kveldstur. Noe han aldri vil! Så da måtte jeg slå til. Og så var det hjem og spise snop foran tven igjen!Hahah!
Hva gjorde du går? Må ha vært veldig spennende og givende siden du gjorde det i stedet for å snakke med meg![]()
Jeg har drømt om den fast food pitaen i ukesvis. Klart å holde meg helt frem til idag da. Gleder meg stort!Klarer ikke finne på noe til middag jeg. Ingenting som frister, men helt plutselig får jeg lyst på noe da haha!
Er sånn her også nå..Klarer ikke finne på noe til middag jeg. Ingenting som frister, men helt plutselig får jeg lyst på noe da haha!
Hvilke planer har du? Veldig slitsomt å ha det travelt, når man er sliten!
Du er unnskyld da! Hørtes ut som en veldig koselig kveld!Det kan du si! Det burde iallefall ha vært det! Sambo kom hjem, og så spiste vi de fantastiske terteskjellene. Så så vi to episoder orphan black. Og så ville han gå kveldstur. Noe han aldri vil! Så da måtte jeg slå til. Og så var det hjem og spise snop foran tven igjen!
Hadde jeg heller prata med deg,hadde jeg sikkert vært veldig nære 2222 nå! :O
Hihi så bra! Gleder meg på dine vegne! Sleng ut friste bilde da, slangen!Jeg har drømt om den fast food pitaen i ukesvis. Klart å holde meg helt frem til idag da. Gleder meg stort!![]()
Usj, blir sliten av å høre om det!Vel, du skjønner, vi har en gutt som blir 7 år på onsdag.
Så jeg skal rydde og vaske huset tenkte jeg, sånn at det var gjort.
Og vaske klær, det er vasket så lite klær i helga når vi har hatt besøk.
Sørge for rene duker til bordene, klær til første skoledag, stryke skjorte til guttungen, for han vil ha skjorte første skoledag sier han. Fylle penalet hans med fargeblyanter og skrivesaker.
Jeg skulle plukke en bolle rips, men det regner, så trolig bare koke gele med ei halv gryte da.
Men nå tar jeg meg en dusj
Ja, det var jo veldig koselig. Han er veldig snill for tiden! Tror jeg skal være gravid oftere.Du er unnskyld da! Hørtes ut som en veldig koselig kveld!![]()