• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Topp 100 - Skravle august

Deilig det! Du fortjener nok det! Mannen fortjente det ikke i dag haha!

Min mann leste bok for ungene, jeg fikk aldri med meg at de var ferdige, viste det seg, Våknet av at eldstemann kom for å få hjelp med medisinen sin (astmamedsin, riste den for ham og trykke) , da var mannen gått i dusjen, og når går de tre tur med hunden mens jeg får hvile meg eller ta en dusj om jeg vil, de har nøkkel om jeg vil låse.

Hahah!

Hva gjorde du går? Må ha vært veldig spennende og givende siden du gjorde det i stedet for å snakke med meg:P
Det kan du si! Det burde iallefall ha vært det! Sambo kom hjem, og så spiste vi de fantastiske terteskjellene. Så så vi to episoder orphan black. Og så ville han gå kveldstur. Noe han aldri vil! Så da måtte jeg slå til. Og så var det hjem og spise snop foran tven igjen!
Hadde jeg heller prata med deg,hadde jeg sikkert vært veldig nære 2222 nå! :O

Klarer ikke finne på noe til middag jeg. Ingenting som frister, men helt plutselig får jeg lyst på noe da haha!
Jeg har drømt om den fast food pitaen i ukesvis. Klart å holde meg helt frem til idag da. Gleder meg stort! :P

Hvilke planer har du? Veldig slitsomt å ha det travelt, når man er sliten!

Vel, du skjønner, vi har en gutt som blir 7 år på onsdag.
Så jeg skal rydde og vaske huset tenkte jeg, sånn at det var gjort.
Og vaske klær, det er vasket så lite klær i helga når vi har hatt besøk.
Sørge for rene duker til bordene, klær til første skoledag, stryke skjorte til guttungen, for han vil ha skjorte første skoledag sier han. Fylle penalet hans med fargeblyanter og skrivesaker.

Jeg skulle plukke en bolle rips, men det regner, så trolig bare koke gele med ei halv gryte da.

Men nå tar jeg meg en dusj

Det kan du si! Det burde iallefall ha vært det! Sambo kom hjem, og så spiste vi de fantastiske terteskjellene. Så så vi to episoder orphan black. Og så ville han gå kveldstur. Noe han aldri vil! Så da måtte jeg slå til. Og så var det hjem og spise snop foran tven igjen!
Hadde jeg heller prata med deg,hadde jeg sikkert vært veldig nære 2222 nå! :O
Du er unnskyld da! Hørtes ut som en veldig koselig kveld! :-)

Jeg har drømt om den fast food pitaen i ukesvis. Klart å holde meg helt frem til idag da. Gleder meg stort! :P
Hihi så bra! Gleder meg på dine vegne! Sleng ut friste bilde da, slangen!

Vel, du skjønner, vi har en gutt som blir 7 år på onsdag.
Så jeg skal rydde og vaske huset tenkte jeg, sånn at det var gjort.
Og vaske klær, det er vasket så lite klær i helga når vi har hatt besøk.
Sørge for rene duker til bordene, klær til første skoledag, stryke skjorte til guttungen, for han vil ha skjorte første skoledag sier han. Fylle penalet hans med fargeblyanter og skrivesaker.

Jeg skulle plukke en bolle rips, men det regner, så trolig bare koke gele med ei halv gryte da.

Men nå tar jeg meg en dusj
Usj, blir sliten av å høre om det!

Du er unnskyld da! Hørtes ut som en veldig koselig kveld! :-)
Ja, det var jo veldig koselig. Han er veldig snill for tiden! Tror jeg skal være gravid oftere. :rolleyes:
Haha, neida. Han er alltid snill. Bare snill med ekstra sukker på, nå for tiden.

Back
Topp