• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Topp 100 - Skravle august

God formiddag! :) (fortsatt 15 min igjen :p)
Hmm.. Planen er å bli ferdig malt på lister-dør-seng, bake boller og skru opp taklampa i stua etter at vi flytta inn (i juni) :p. Har mast på samboeren hele tia, men ting tar tid.... :rolleyes:
Der da?
Male lister er så kjedelig! skjønner godt den henger igjen! Bollebaking er koselig da:-)

Ingen planer annet enn å vaske klær!:-)

Herlig med sin egen sovedag:D
Her er planen hjemmestyring... Har trent, dusjet, vasket et soverom hvor kattene hadde tisset på gulvet, pakket sekker til skole og barnehage, vasket klær, hengt opp klær, nå skal jeg ut med søpla:p
Du da?
Dæven så effektiv! :-)

Vaske tøy og mer tøy, alle tre har lite å gå på av undertøy og diverse Haha!

Male lister er så kjedelig! skjønner godt den henger igjen! Bollebaking er koselig da:-)

Ingen planer annet enn å vaske klær!:-)
Ja... Og det er samboeren sin jobb mens jeg maler sprinkelsenga.. Så det tar ekstra lang tid, for han er så lei maling og opppussing nå...
Så deilig da ;)

OH i dag blir det langtidskokt Spaghetti Bolognes til middag! Fikk tak i biffkjøttdeig i går :D gleder meg!

Herlig med sin egen sovedag:D
Her er planen hjemmestyring... Har trent, dusjet, vasket et soverom hvor kattene hadde tisset på gulvet, pakket sekker til skole og barnehage, vasket klær, hengt opp klær, nå skal jeg ut med søpla:p
Du da?
Så flink du har hvert ;) Virkelig effektiv ;)

Ja... Og det er samboeren sin jobb mens jeg maler sprinkelsenga.. Så det tar ekstra lang tid, for han er så lei maling og opppussing nå...
Så deilig da ;)
Skjønner man blir lei altså! :-) Jeg er ikke noe god på oppussing for skulle helst vært ferdig med det samme!

Passe glad jeg har alt for mange truser :p Så det problemet får jeg nok ikke om maskinen ryker :p Har kastet mange for å få plass I en mindre skuff enn før... Og enda er det for mange :p
Haha, heldig! Jeg har faktisk alt for få akkurat nå. Har ikke kjøpt meg nye på et år kanskje, og de blir jo utslitt. :p har sikkert ikke flere enn 10 stk eller noe. Må virkelig på shopping snart!!

OH i dag blir det langtidskokt Spaghetti Bolognes til middag! Fikk tak i biffkjøttdeig i går :D gleder meg!
Omg, det skal vi ha til uka! Her blir det pita med biffkjøtt fra nærmeste mix. :rolleyes:
Har handla inn til oksestek, men viste seg at det var ikke idag-mat.

Omg, det skal vi ha til uka! Her blir det pita med biffkjøtt fra nærmeste mix. :rolleyes:
Har handla inn til oksestek, men viste seg at det var ikke idag-mat.
er det ikke i dag mat så er det ikke i dag mat. Det er så klinkende klart! :-)

Haha, heldig! Jeg har faktisk alt for få akkurat nå. Har ikke kjøpt meg nye på et år kanskje, og de blir jo utslitt. :p har sikkert ikke flere enn 10 stk eller noe. Må virkelig på shopping snart!!
Da må du på shopping ja ;)
Her rekker de ikke å bli utslitt :p Både jeg og samboeren kjøper inn til meg støtt og stadig :p Han kjøper ofte inn på reiser han er på.

Ikke mer enn 10 her heller. Har så få at jeg vet hvem jeg Mangler i haugen :P

Back
Topp