Uthvilt er digg! En gang i uken, søndag er min dag!God formiddag
Så deilig, heldige duu!
God formiddag!
Planer i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uthvilt er digg! En gang i uken, søndag er min dag!God formiddag
Så deilig, heldige duu!
Altså, er det lov å si Så lite som nylig?Digg! Hva er planen i dag?
Jeg måtte ty til en bikinitruse tidligere i uka jeg, haha.Altså, er det lov å si Så lite som nylig?
Jeg Må vaske tøy om jeg vil ha rene truser til uka![]()
Hva er planene for idag da?![]()
Har på bikinitruse nåJeg måtte ty til en bikinitruse tidligere i uka jeg, haha.![]()
Fant ut det ikke var så mye rette str inne så da ble det ikke så dyrt som jeg fryktetHandlet du mye??![]()
Har en omelett i ovnen her og! Nam nam!Spise omelett til sen frokost, rydde, og ta livet med ro tenker jeg![]()
Haha, fantastisk. Vi er gode husmødre vi! Bestemødrene våres hadde vært stolte.Har på bikinitruse nåHaha!
Har en omelett i ovnen her og! Nam nam!
fy søren! Tror mormor hadde slengt Skarv etter meg overalt her hjemme!Haha, fantastisk. Vi er gode husmødre vi! Bestemødrene våres hadde vært stolte.![]()
Gleder meg!Digg digg digg!
Hahaha, det hadde hun helt sikkert! Min bestemor hadde nok nekta meg å kjøre bil, i tilfelle jeg havna i en ulykke og de måtte ha klippa av meg klærne.fy søren! Tror mormor hadde slengt Skarv etter meg overalt her hjemme!
Gleder meg!men gøsj, 15 min igjen i Ovnen her. Sulten!
Herlig med sin egen sovedagUthvilt er digg! En gang i uken, søndag er min dag!
God formiddag!
Planer i dag?
Det må du ikke glemmeOgså må jeg skrive 100 innlegg her!
Hell i uhell?!Fant ut det ikke var så mye rette str inne så da ble det ikke så dyrt som jeg fryktet
God formiddag!Uthvilt er digg! En gang i uken, søndag er min dag!
God formiddag!
Planer i dag?
Åååå ja! Glemte helt det. Vi må jo ha rene truser og frisert område for slike uforutsette hendelser!Hahaha, det hadde hun helt sikkert! Min bestemor hadde nok nekta meg å kjøre bil, i tilfelle jeg havna i en ulykke og de måtte ha klippa av meg klærne.![]()
Passe glad jeg har alt for mange truserJeg måtte ty til en bikinitruse tidligere i uka jeg, haha.![]()