Min skulle følges med men sprakk på julaften , før de rakk å se på den neste gang. Trodde seriøst jeg skulle dø.Det gjør nok det. Vokst fra 7,1cm til 8,6cm på ca 2 måneder. Ut med seg og inn med baby![]()
Ja ut med den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min skulle følges med men sprakk på julaften , før de rakk å se på den neste gang. Trodde seriøst jeg skulle dø.Det gjør nok det. Vokst fra 7,1cm til 8,6cm på ca 2 måneder. Ut med seg og inn med baby![]()
Det burde min holdt seg til ogHehe, min leser nok til dem tenker jeg.
Da foretrekker jeg en god narkose mens de fjerner dritten!Min skulle følges med men sprakk på julaften , før de rakk å se på den neste gang. Trodde seriøst jeg skulle dø.
Ja ut med den
Det er jo skandale!!Ikke jeg heller![]()
Bra kvelden er langJeg mangler 120 innlegg for dagens mål![]()
Ligner ikke degAkkurat passe det![]()
Det burde min holdt seg til og![]()
Han er kresenTja fant 1/3 av antrekket. Den ungen vil ikke ha noe
Manglet 60 jeg også. Håper det går fortMangler bare sånn rundt 60 innlegg, så vi får se. Litt mye, ettersom jeg regner med at det blir spillkveld senere i kveld, men jeg kan jo trykke inn det jeg kan
Så deilig at du får slippe idag2 av 2 er på vei i seng her, svigermor og mannen står for leggingen.
Manglet 60 jeg også. Håper det går fort![]()
Haha...dævverHer også er nr to i seng nå og mannen min synger, hører jeg. Stakkars unge kommer til å få mareritt av det spetakkelet...
Så deilig at du får slippe idag
Henge her du da![]()
Det var langt nedePå plass 60 jeg![]()
På plass 60 jeg![]()
Så tristTakk <3 Blir ikke noe babyprøving her på en stund desverre.
Alle i seng her ogsåBegge i seng, bank i bordet!
Jeg må løpe inn å seKan se i dagboken på vi som prøver. Orker ikke legge ut hele greia her
Men det går nok bra til slutt. Må jo bare det!
Det visste jeg ikkeHan er kresen![]()