Takk skal du søren meg ha!Haha, ja, klarna opp litt her nå så!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk skal du søren meg ha!Haha, ja, klarna opp litt her nå så!![]()
Høres litt lurt ut
Endelig fått 2 av 3 i seng her![]()
Her også er nr to i seng nå og mannen min synger, hører jeg. Stakkars unge kommer til å få mareritt av det spetakkelet...2 av 2 er på vei i seng her, svigermor og mannen står for leggingen.
På plass 60 jegHvor ligger du da?
Fortsatt mange dager å endre det på![]()
Hatt litt annet av bekymringer og tanker siste uken, men bedre nåÅ det liker jeg at du skal
Men det liker jeg ikke at du har hatt.Hatt litt annet av bekymringer og tanker siste uken, men bedre nå![]()
Takk <3 Blir ikke noe babyprøving her på en stund desverre.Men det liker jeg ikke at du har hatt.
Klem til du
What ? Why?Takk <3 Blir ikke noe babyprøving her på en stund desverre.
Høres litt lurt ut
Endelig fått 2 av 3 i seng her![]()
Kan se i dagboken på vi som prøver. Orker ikke legge ut hele greia herWhat ? Why?
Liker ikke
Kan alltid regne med megKan regne med deg i alle fall![]()
HahaJeg tror jeg klarer 5 i dag![]()
Klem i massevis.Kan se i dagboken på vi som prøver. Orker ikke legge ut hele greia her
Men det går nok bra til slutt. Må jo bare det!
Bare å stå påStønn! Trenger 61 for å nå dagens mål![]()
Det blir jo lett som en lekSkal se om jeg kommer meg over 1500 i kveld da, mangler bare 20 innlegg nå![]()
Går en travel kveld i møteHar litt å ta igjen i kveld da?![]()
Det gjør nok det. Vokst fra 7,1cm til 8,6cm på ca 2 måneder. Ut med seg og inn med babyKlem i massevis.
Det går bra, klart drt gjør!
Jeg hadde ei på 6 cm forresten![]()
Her også er nr to i seng nå og mannen min synger, hører jeg. Stakkars unge kommer til å få mareritt av det spetakkelet...
Jada, men må op kontoret og jobbe litt også. Men nå har jeg mistet oversikten så får bare håpe på det besteBare å stå på
Kvelden er ennå ung![]()
Det kan gå hvis det blir litt liv her i kveld da![]()