Skravletråd august

Ikke mindre av at vi har svigermor på besøk, som ville ha med eldste på shopping for å kjøpe bursdagsgave. (han ville ikke det da, da blir det jo ingen overraskelse...) og selv må ordne gave og planlegge dagen (det er ikke før på onsdag da, og fat og kopper med sjørøvere er innkjøpt, bilde til å ha på kake og muffins kom i posten fra ebay og deler av gaven likeså)

Men med det nydelige været må vi nå bare få til årets eneste tur på stranda
Litt å ordne i stand da ja :-) høres ut som du har kontroll.

Oul var nå på mandag da, så om du gjør fortere etterpå vet jeg ikke. Det har gått fort hele veien egentlig, mulig unntatt de første ukene. Men om det går like fort videre må vi snart begynne å ordne ting!
Deilig når tiden flyr. Jeg syns det gikk fortere etter uke 12:-)

Jeg synes det går for fort

Dette er siste gangen etter planen. Jeg skulle nyte det hele veien...
Rekker ikke det når man har barn fra før får jeg inntrykk av. Er så mye som skal gjøres hele tiden :-) Men jeg nyter det om kvelden når jeg kjenner bevegelse der. Mange barn har dere?

Rekker ikke det når man har barn fra før får jeg inntrykk av. Er så mye som skal gjøres hele tiden :-) Men jeg nyter det om kvelden når jeg kjenner bevegelse der. Mange barn har dere?
Vi har to, dette er den tredje.

Så det går i ett om dagene ja. På mandag begynner skolen igjen også, med lekser. (eldste, yngste er bare 4,5) det er fotball, venner, lekser, kamper, dugnader, fau, oppfølging av et og hitt... Tiden flyr,snart er det jul, og da begynner permisjonen min...

God morgen. Jeg har lengtet etter søvn SÅ lenge! Begge gutta er nok utslitt etter Tusenfryd i går for de sover ennå. Jeg hsr liggi lys våken nå i flere timer...

Vi har to, dette er den tredje.

Så det går i ett om dagene ja. På mandag begynner skolen igjen også, med lekser. (eldste, yngste er bare 4,5) det er fotball, venner, lekser, kamper, dugnader, fau, oppfølging av et og hitt... Tiden flyr,snart er det jul, og da begynner permisjonen min...
Ja blir nok å holde fingra i når høsten kommer! Blir godt med permisjon? :-)

God morgen. Jeg har lengtet etter søvn SÅ lenge! Begge gutta er nok utslitt etter Tusenfryd i går for de sover ennå. Jeg hsr liggi lys våken nå i flere timer...
Så kjedelig å ikke få sove. Du får nyte stillheten til huset våkner :-)

Nei, ikke alene der. Svært sjeldent vi har barnevakt. Bortsett fra ferier. Eldste begynte med besteforelderferier uten oss i fjor. Men nå har vi jo yngste også da, så flere år til neste gang vi et helt alene.
Sånn er det nok hos veldig mange:)
Som min mor sier:dere har da valgt det selv:p

Vi har en på snart tre og kan telle på to fingre hvor mange ganger han har overnattet hos noen. Blir sånn :-) De er så små enda.

Ja det virker sånn... så spenner han seg, hyler og gulper masse... så sover han en liten dupp og så våkner han gulper mer og så er han sulten... og sånn har vi holdt på siden i natt... nå sover han ganske rolig da og har gjort det en liten stund :)
Huff...håper det roer seg snart for han:rolleyes: slitsomt for en liten kropp!

Back
Topp