God nattGod natt, damer!'
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God nattGod natt, damer!'
Så bra! Hatt en fin dag?Jeg er våken
Aha, ja, da er det jammen ikke sikker jeg kjenner han!Kan hendeSom sagt, ikke veldig kjent i Norge. Kom på andreplass i britiske x-faktor en gang i tiden
![]()
Ja, det var veldig fint!Så kjekt![]()
Kun for spesielt interesserteAha, ja, da er det jammen ikke sikker jeg kjenner han!![]()
Sånn passe. Måtte hente minien i bhg, full i feber. Han er heldigvis litt bedre nåSå bra! Hatt en fin dag?
Tihi, ja. Men er ofte mange spennende gjester hos ham da! Og Jennifer Aniston er jo kjempesøt!Kun for spesielt interesserte![]()
Ja, syns det er spennendeTihi, ja. Men er ofte mange spennende gjester hos ham da! Og Jennifer Aniston er jo kjempesøt!
Har liksom ikke så mange spennende folk i Norge.Ja, syns det er spennendehun er herlig
![]()
Ja, vi mangler den gnistenHar liksom ikke så mange spennende folk i Norge.nordmenn er for all del spennende nok altså, men vi er liksom så normale alle sammen.
![]()
Mhm, de er liksom ikke så politisk ukorrekte.Ja, vi mangler den gnistenprogramlederne også...
Ja, det er hunTihi, ja. Men er ofte mange spennende gjester hos ham da! Og Jennifer Aniston er jo kjempesøt!
Hoho, er det fræddan??Ble litt optatt med mannen![]()
Deilig med natteregn, lukter så godt på morgenen!Og der åpnet himmelen seg. Sånn helt plutselig.
Helt riktigMhm, de er liksom ikke så politisk ukorrekte.![]()
Mye å lære fra utenlandske tv programmer iallefall!Helt riktig![]()
Helt klart! Skulle gjerne hatt en norsk Graham NortonMye å lære fra utenlandske tv programmer iallefall!
JaDeilig med natteregn, lukter så godt på morgenen!