Sov godt!God natt, damer!'
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov godt!God natt, damer!'
Hoho, det er morsomt!Takk for det! Nå kom Graham Norton på og han overbeviste meg om å bli oppe litt lenger.
Er du på vei i seng?Så vidt det er
Ikke hos deg regner jeg medJennifer Aniston, Jason Bateman og Olly Murs. Dame Judy Dench kommer snart.
Ja, det er gøyaltHoho, det er morsomt!
Jo, det er her det er partyIkke hos deg regner jeg med![]()
Gratulerer med sprekkene babyGodt å bli utsovet!![]()
Vært på første ul (er i uke 12) og fikk se en sprellende, vinkende liten baby.var kjempefint!
Er i seng.Er du på vei i seng?
Hvem det er for en?Ja, det er gøyaltog så må jeg kikke litt på Olly Murs. Stakkars lille, driter seg alltid ut.
Så gøy, hvordan har du klart å sette sammen den gjestelisten?Jo, det er her det er party![]()
Tusen takk! (Måtte flire litt av auto correctenGratulerer med sprekkene baby![]()
Britisk sangerHvem det er for en?
Nei, du veit... Man har sine kontakterSå gøy, hvordan har du klart å sette sammen den gjestelisten?
Aha! Jeg vet sikkert hvem det er når jeg hører sangen. Er så flaut dårlig på navn.Britisk sangerIkke så veldig kjent her i Norge. Hadde Troublemaker på radioen for et par år siden.
Nei, nei, nei..Gratulerer med sprekkene baby![]()
Kan hendeAha! Jeg vet sikkert hvem det er når jeg hører sangen. Er så flaut dårlig på navn.![]()
Hahaha, forsto det!Nei, nei, nei..
Damit autokorrekt
Mente selvfølgelig sprellende baby....
Jeg er våkenEr det noen som fortsatt er våkne eller?![]()
God nattGod natt, damer!'
Så kjektGodt å bli utsovet!
Vært på første ul (er i uke 12) og fikk se en sprellende, vinkende liten baby.var kjempefint!