Jeg hadde nok heller ikke gjort detNei jeg sa det ikke, var bare veldig fristet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde nok heller ikke gjort detNei jeg sa det ikke, var bare veldig fristet
Nå kom mannen nettopp hjem. Minien er syk, så måtte hente han tidligere![]()
Nei jeg sa det ikke, var bare veldig fristet
Vet ikke hvor mye skravling det blir på meg i kveld. Håper på litt, men får bare se. Ellers hadde jeg tenkt i morgen formiddag. Har barnefri. Men da er det vel ingen andre her, tenker jegMå vente til vesla sover, så blir d masse skravling på meg igjen.
Ja det er jo litt kjipt...men får ikke gjort noe med detOkei, så kjedelig da:/
Som jeg akkurat sa til Beckymams: er visst bare jeg som er ensom og forlatt og ikke har noe annet å gjøreSorry, er litt opptatt innimellom idag![]()
Nesten som opplegget på Stevneplassen i Skien, HandelsstevnetHva er Vestfold utstillingen for noe?
Og hurra for detNå er det helg, folkens!![]()
Rolig og fin helg daKoseligliten shopping tur i morgen også familiebesøk på søndag
![]()
Vet ikke hvor mye skravling det blir på meg i kveld. Håper på litt, men får bare se. Ellers hadde jeg tenkt i morgen formiddag. Har barnefri. Men da er det vel ingen andre her, tenker jegbare jeg som er en som og forlatt og ikke har noe annet å gjøre
![]()
Nesten som opplegget på Stevneplassen i Skien, Handelsstevnet![]()
Å nei, så kjedelig da...Jeg hadde tenkt meg på Sommarland i Bø, men mannen må være vakt på nå opplegg som han har glemt å fortelle meg om. Nå furter jeg!
JaRolig og fin helg da![]()
Kvalitetstid med mannen, tenker jeg!Yes, det er det!!hva skal den brukes til?
Å nei, så kjedelig da...,mannen min skal jobbe noen timer i morgen, så er helt alene noen timer på formiddagen:O Er vel bare å nyte det kanskje? Bø høres artig ut! Aldri vært der
God ettermiddag tilbake til degSvinger innom og sier god dag!![]()
Tror det gjelder mange jaD er du ikke alene om virker d som.
Tusen takkHuff da! God bedring til minien!!
Hihi, hadde vært gøy å sett ansiktsuttrykket om du hadde sagt d![]()
God dag, god dag!Svinger innom og sier god dag!![]()
Jeg er nok her..Vet ikke hvor mye skravling det blir på meg i kveld. Håper på litt, men får bare se. Ellers hadde jeg tenkt i morgen formiddag. Har barnefri. Men da er det vel ingen andre her, tenker jegbare jeg som er en som og forlatt og ikke har noe annet å gjøre
![]()
HahaJeg har en liten hjevel inni hodet mitt som gir meg rare innfall.
Som for eksempel nå i butikken.
Lille U ligger i babysetet på vognen mens jeg flyr frem og tilbake og henter grønnsakene på handlelisten. En dame begynner å tøyse med U, flott tenker jeg, da blir han underholdt mens jeg finner det jeg trenger.
Så sier hun: De er så fine i den alderen bare vent til de kommer i midten av tenårene..
Min lille hjevel er sterkt inspirert av innleggene her før i dag og vil ha meg til å si: Jeg vet, han er mitt barnebarn.
Sånn bare for å se reaksjonen hennes![]()
Heldigvis har jeg en liten engel også som sier: Tenk deg litt om det er her du pleier å handle, du kan finne på å møte henne igjen...