Skravletråd august

Må vente til vesla sover, så blir d masse skravling på meg igjen.
Vet ikke hvor mye skravling det blir på meg i kveld. Håper på litt, men får bare se. Ellers hadde jeg tenkt i morgen formiddag. Har barnefri. Men da er det vel ingen andre her, tenker jeg:D bare jeg som er en som og forlatt og ikke har noe annet å gjøre:D

Vet ikke hvor mye skravling det blir på meg i kveld. Håper på litt, men får bare se. Ellers hadde jeg tenkt i morgen formiddag. Har barnefri. Men da er det vel ingen andre her, tenker jeg:D bare jeg som er en som og forlatt og ikke har noe annet å gjøre:D

Jeg hadde tenkt meg på Sommarland i Bø, men mannen må være vakt på nå opplegg som han har glemt å fortelle meg om. Nå furter jeg!

Nesten som opplegget på Stevneplassen i Skien, Handelsstevnet:D

Aha jeg skjønner :) kjipt alt skal være samtidig da.. for nå er det festdager på stevneplassen torsdag-lørdag og elvefest i porsgrunn lørdag og da dette hos dere og alt samtidig da kan man jo ikke få med seg alt :P

Jeg hadde tenkt meg på Sommarland i Bø, men mannen må være vakt på nå opplegg som han har glemt å fortelle meg om. Nå furter jeg!
Å nei, så kjedelig da... :( ,mannen min skal jobbe noen timer i morgen, så er helt alene noen timer på formiddagen:O Er vel bare å nyte det kanskje? Bø høres artig ut! Aldri vært der

Å nei, så kjedelig da... :( ,mannen min skal jobbe noen timer i morgen, så er helt alene noen timer på formiddagen:O Er vel bare å nyte det kanskje? Bø høres artig ut! Aldri vært der

Ikke jeg heller, men har veldig lyst til å dra dit..!

Jeg er nok her..

Jeg har en liten hjevel inni hodet mitt som gir meg rare innfall.

Som for eksempel nå i butikken.
Lille U ligger i babysetet på vognen mens jeg flyr frem og tilbake og henter grønnsakene på handlelisten. En dame begynner å tøyse med U, flott tenker jeg, da blir han underholdt mens jeg finner det jeg trenger.
Så sier hun: De er så fine i den alderen bare vent til de kommer i midten av tenårene..
Min lille hjevel er sterkt inspirert av innleggene her før i dag og vil ha meg til å si: Jeg vet, han er mitt barnebarn.
Sånn bare for å se reaksjonen hennes :P
Heldigvis har jeg en liten engel også som sier: Tenk deg litt om det er her du pleier å handle, du kan finne på å møte henne igjen...
Haha:P veldig bra denne engelen finnes når man handler i nærbutikken:P
Men guri så kult det hadde vært:cool:

Back
Topp