Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så kjekt da!"oktober/November termin 2015 (Bergen Hordaland" Treff 12. aug
Pranzo, øverst på galleriet. Et treff kl 12.00 og et kl 16.30 ☺Åh så kjekt da!![]()
Bestemt noen plass?![]()
Pranzo, øverst på galleriet. Et treff kl 12.00 og et kl 16.30 ☺
Foreløpig 7 stk på begge treffeneMhm, vet du ka tidspunkter det er flest på?![]()
OkeiForeløpig 7 stk på begge treffene
Var du på treff i går? Jeg var helt gåen i rygg og bekken etter nesten 2 timers ultralyd, så dro hjem i stedetOkeiTror jeg kommer på det første
![]()
Nei, jeg kom meg ikke dit desverre.Var du på treff i går? Jeg var helt gåen i rygg og bekken etter nesten 2 timers ultralyd, så dro hjem i stedet
Åh, det hørtes helt nydelig ut! Godt å unne seg sånt ogsåNei, jeg kom meg ikke dit desverre.
Trengte veldig å slappe av og så var jeg til ansiktsbehandling
Blir vel flere ganger?
Hvor I Bergen bor du?
Åh, det hørtes helt nydelig ut! Godt å unne seg sånt ogsåJa jeg regner med at det blir flere treff, må prøve å hive meg med da selv. Bor i Mathopen. Du bor på Minde? Syntes jeg husker det fra en tidligere tråd
![]()
Ja, innimellom litt for god nei, det er fjerde barnet. Har jenter på 7 og 4 år og gutt på 2 år. Du da?God husk du har daDet stemmer
Første barnet?
Ja, innimellom litt for god nei, det er fjerde barnet. Har jenter på 7 og 4 år og gutt på 2 år. Du da?
Ja såklart...Kan en som har termin i oktober bli med?![]()
Nei, men da vet jeg det til neste gangJa såklart...
men er det noe treff nå da?![]()
Var tidligere denne uken![]()
***redigert av moderator***Nei, men da vet jeg det til neste gangså får jeg bare prøve å følge litt med
![]()
***redigert av moderator******redigert av moderator***
Nei, desverre. Ellers skulle jeg gjerne gjort det***redigert av moderator***