Skravletråd august

Nå har jeg flyttet inn igjen på soverommet :) skal si det er mye bedre å ligge i sengen enn på en madrass på gulvet

Så bra! Uff, kan ikke forestille meg hvordan det er. Håper dere får den hjelpa dere trenger til å få spiren til å klore seg fast i ni mnd! ❤
Har vært forbanna i det siste, da det er noen som ønsker oss vondt ... Kjemper alt for jenta mi, og vi synes det er mer viktig at hun får søsken enn vi baby ❤️ vi er jo Babysyke, men tørr ikke prøve mer ... På en stund. Livredde begge 2 :( tusen takk ❤️ driver å mailer med han Martin på Jessheim nå. Men er ikke vits å komme inn enda, da prøvene må tas 7-8 uker etter ett endt svangerskap

Har vært forbanna i det siste, da det er noen som ønsker oss vondt ... Kjemper alt for jenta mi, og vi synes det er mer viktig at hun får søsken enn vi baby ❤️ vi er jo Babysyke, men tørr ikke prøve mer ... På en stund. Livredde begge 2 :( tusen takk ❤️ driver å mailer med han Martin på Jessheim nå. Men er ikke vits å komme inn enda, da prøvene må tas 7-8 uker etter ett endt svangerskap
O
Uff, vondt å høre. :( men det ordner seg garantert! Ok, da er du iallefall inne i systemet, og kan få hjelp når tiden kommer. Det er bra! I mellomtiden får dere bare ta godt vare på hverandre alle tre, så seirer rettferdigheten til slutt!

Sender deg en god klem!

Nå må jeg faktisk legge meg! Natta alle sammen! God helg!

Back
Topp