Det har vi såklartHåper dere har hatt en fin dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har vi såklartHåper dere har hatt en fin dag![]()
Ja ikke santGuri, så snill han er da![]()
Masse stjerneskuddHva var på himmelen?
Får ikke med meg noenting jeg![]()
Han synes det var stas hanDet var snilt![]()
Huff, stakkars litajenta mi sover og hun sovnet plustelig. hun er jo ikke form har 39,3 i feber, men rakk ikke gi hun stikkpille nå![]()
Her har vi lekt litt, sett barne tv og spist kveldsmatSå stille det er her!
Aner ikke, få en skikkelig attpåklatt kanskje?Min er kommet 1/3 til 18! Tenkte jeg på her om dagen! Syns DET er ille jeg?!:O hva skal vi gjøre når disse søte små blir så store???
Og akkurat når jeg dekte på bordet, så kom mannen i huset hjem!Da blire liv sa dem!
Jeg fikk i meg en brødskive fra varm panne med smør og kjøttboller på, så tar vi ordentlig middag litt senere i kveld![]()
skulle ha grillet, men jenta mi er syk så jeg valgte å bli inneGrilla i dag vi![]()
Morsrollen går det fantastisk med, når man har en sånn baby som bare skal sove å spisehehe
Storkoser meg når hun er våken da, så jeg får blitt litt kjent med hennehehe
Uff da. Det er kjiptskulle ha grillet, men jenta mi er syk så jeg valgte å bli innehun fikk høyere feber av å være ute i går
![]()
Hva hadde du laget da?Da var middagen endelig i ovnen.
Nå kan jeg slappe litt av før jeg vekker lille U for å kjøre å hente pappaen og frøkna..
Helt garantertBlir sikkert enstemmig vedtatt!![]()
Er tydeligvis detDet er jo et must det![]()
Vi hadde noe så ordinært som fiskegratengHva hadde du laget da?![]()
Jeg har ikke gitt opp selv om jeg ligger rundt 20. Plass...Tipper 17 jeg
Vi også. Litt okse, litt svin, litt pølser. Og sopp og tomat, hadde ris og salat. GodtGrilla i dag vi![]()
17 er ajour nå, og det er alltid litt frafall.Jeg har ikke gitt opp selv om jeg ligger rundt 20. Plass...