Husk å lukke det igjen da... Grådig kjipt når det begynner å regneSkal nevne det her på neste møte![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husk å lukke det igjen da... Grådig kjipt når det begynner å regneSkal nevne det her på neste møte![]()
Det var sniltKengubarnet hadde spandert is på alle på hans gruppe....
Er den vi har
Lille U er veldig glad i den
Vi har denEr veldig fornøyd, men hun har jo snart vokst ut av den
Oioi! Det får man si altså!Hurra, over 1500 innlegg!da er det bare å gønne på mot 2222, men blir fornøyd nå uansett!
![]()
Min er 10 mndSå bra at han liker den!
Har vært fornøyd vi og, men merker at snuppa ikke er så happy med å sitte så langt ned.
Hvor gammel et datteren din?
God bedring.Gir seg etterhvert. Mem er litt hissigere enn det har vært tidligere, så hvem vet nårhehe
Er det ikke bedre innen uka er ferdig, må jeg vel ta en tur til legen...:/
Ligger greit an da!rett over 1300
Jada, går unna!Oioi! Det får man si altså!
Min er 10 mndMerker at hun er klar for å skifte sete nå
![]()
God bedring.
Har fiksa ny henvisning til hudlege selv i dag![]()
Håper dere har hatt en fin dagFerdig på cafe, nå venter jeg på at fotballskolen skal slutte
Hurra, så flink du har værtHurra, over 1500 innlegg!da er det bare å gønne på mot 2222, men blir fornøyd nå uansett!
![]()
Æsj...Blæææ..
Trøtt som en dup.
Har virkelig ikke orken til å gå på kjøkkenet å begynne med middagen.
Håper du har spist nå da![]()
Vil at min skal våkne snart jeg![]()
Så teit den er daDen dumme psoriasisen han blusset opp veldig etter at jeg fikk vesla tydeligvis![]()
Det blir enda mere stasDet var detså blir det min jobb neste uke sikkert
![]()
Hva slags middag?Da var middagen endelig i ovnen.
Nå kan jeg slappe litt av før jeg vekker lille U for å kjøre å hente pappaen og frøkna..
Takk!Hurra, så flink du har vært![]()