Få mannen til å ta med litt take away!Ok, jeg er sulten, trøtt og tørst men ligger på sofaen helt apatisk. Sønnen har fått middagen sin og jeg burde virkelig vaske kjøkkenet. Men nei. Tror ikke det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Få mannen til å ta med litt take away!Ok, jeg er sulten, trøtt og tørst men ligger på sofaen helt apatisk. Sønnen har fått middagen sin og jeg burde virkelig vaske kjøkkenet. Men nei. Tror ikke det.
Han sovna ikke så lenge etterpå, men våkna så litt over fem. Helt umulig å få til å sove igjen, jeg holdt på å klikke.Holdt på i over en time, var like før jeg bare stod opp. Han skrek ikke, men var urolig. Pratet, vred på seg og sutret om en annen. Til slutt våkner mannen og spør: har han fått mat da?
Nei, for DET er noe jeg ikke kommer på, liksom.Folk spør så dumt....
![]()
Håper jeg og. HahaSå teit den er da![]()
Håper du får klint deg inn med noe som funker!
Ja, du får gjøre detFår undersøke litt![]()
Tror jeg har spist for lite mat og drukket for lite i dag:/Uff da?lite søvn eller lite energi?
Ja, de burde sendt en body i det minsteHva gjør man ikke for å ta vare på kundene sine?!![]()
Da får du ta det igjen i kveldlitt skuffet..
Han vil aldri det for da må han ta det med på bussenFå mannen til å ta med litt take away!
Min eldste begynner i 4.klasseDagene og årene flyr
Min eldste skal allerede opp i 2.klasse og mellomste er førskolebarn i barnehagen...huff..
Shit! Halvveis til 18! :OMin eldste begynner i 4.klassedet slo meg her om dagen at han blir 18 om 9 år
![]()
Oioioi! Uff dere må ikke tenke så langt frem!Shit! Halvveis til 18! :O
Det blir mi og i januar!
Så teit! Er han redd for å bli matrana?Han vil aldri det for da må han ta det med på bussen![]()
Haha. Mat er vel kanskje det første man tenker på når de små våkner etter noen timer og klager
Var litt urolig her på morgenen og. Ikke alltid like lett å vite hva som plager dem:/
Var heldig i natt da, fikk 6,5 timerÆsj...du trenger mer søvn!
Hva sto på menyen idag?
I dag var det fiskegratengHva slags middag?![]()
Redd for at folk skal tro han lukter rå fisk eller kinesiskSå teit! Er han redd for å bli matrana?
Det er godt! Må skrive opp detI dag var det fiskegrateng![]()
Haha!Redd for at folk skal tro han lukter rå fisk eller kinesisk![]()
Da blir det middag på tallerken i kjøleskapet klar til oppvarming for hans del eller? Du må ikke sulte i hjæl!Haha!må vel snart sette på middagen jeg og, men vet jo aldri når min kjære kommer hjem. Mellom seks og ni, fikk jeg til svar når jeg spurte.
![]()