Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg er det![]()
Håper han snart er hjemme igjenTRØTT!!! Kan ikke den tullingen av en mann komme fra trening så jeg lan legge meg snart?
Hadde en periode der jeg var litt lei, men nå har det tatt seg opp igjenJeg avbestilte, jeg.Syns bladet ikke er så interessant lenger.
Flere som venter på mannen sin... Vil legge meg. Helst straks.TRØTT!!! Kan ikke den tullingen av en mann komme fra trening så jeg lan legge meg snart?
Det kommer du til å ha også fremoverJa, jeg har det forferdelig..
Kan du ikke legge deg før han kommer?TRØTT!!! Kan ikke den tullingen av en mann komme fra trening så jeg lan legge meg snart?
Ser nyhetene, jegSer unge mødre dk jeg
Pleier jeg også se noen gangerSer unge mødre dk jeg
Her er det walking dead i dag ogsåSer nyhetene, jeg
Så det mye før, men gikk leiPleier jeg også se noen ganger![]()
Prøver å se det hver onsdagPleier jeg også se noen ganger![]()
Skiftet akkurat over på grunn av eksplosjonen i KinaHer er det walking dead i dag også![]()
Jeg har ikke sett så mye av det, ikke så lenge siden vi fikk den kanalenSå det mye før, men gikk lei
Her går det mest i netflix for tida. Må vel ta en titt for å finne ut om det er noe å følge med på tv til høsten daPrøver å se det hver onsdag
Huff, det skjønner jeg. Har så vidt sett det på nett..Skiftet akkurat over på grunn av eksplosjonen i Kina
God nattNei, nå er det natta. Lang dag i mårra!
God nattNei, nå er det natta. Lang dag i mårra!