Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1.aprilhadde håpet på aug'16, men pga min jobbsituasjon så må hun begynne da. Kanskje tidligere også
![]()
Får du barnehageplass da?
Regner med at jeg får det, vi bor på en så liten plass, og bhagen hvor storebror går er ikke full.
Det syntes vi også når vi skulle søke til første. Men så var jeg så heldig å bli kjent med ei i samme nabolag som anbefalte en barnehage. Veldig glad for det. Kjenner du ingen du kan spørre? Evt høre med helsestasjonen om de har noe kjennskap til barnehagene?Hvordan bestemte dere dere for den barnehagen dere valgte? Har dere lest om den? Hørt om den? Besøkt den?
Synes det er vanskelig å vite hvilken jeg skal søke i. Tenker fra august neste år hvert fall.
Jeg har lest infoen på kommunesidene og lastet ned infohefter på de som er aktuelle. Også har vi vært og tittet på noen barnehager. Vi har to vennepar som har barn i barnehagen vi synes er mest aktuell, så det blir nok den!Det syntes vi også når vi skulle søke til første. Men så var jeg så heldig å bli kjent med ei i samme nabolag som anbefalte en barnehage. Veldig glad for det. Kjenner du ingen du kan spørre? Evt høre med helsestasjonen om de har noe kjennskap til barnehagene?
Så bra. Det er kjekt å ha noen med barn i barnehagen å spørre. Håper dere får plass og blir fornøyd. Vi har søkt og fått plass allerede (skal ha han inn i mars)Jeg har lest infoen på kommunesidene og lastet ned infohefter på de som er aktuelle. Også har vi vært og tittet på noen barnehager. Vi har to vennepar som har barn i barnehagen vi synes er mest aktuell, så det blir nok den!Her trenger man ikke søke før i januar.
går det ann å søke nå?
Hva gjør dere som ikke får plass før aug? Permisjon uten lønn eller dagmamma?
Er litt skeptisk til dagmamma jeg =(
Ok, er vell noe slikt vi må gjøre her også var så mye lettere med førstemann som ble født i aug![]()