Skravletråd august

Langt etter. Vi har stoppet sinnsykt mange ganger. Men nå er vi endelig hjemme
Kjedelig når man har lag reisevei i utgangspunktet og så må stoppe ekstra mye! Ekstra godt å være hjemme da tenker jeg;)

Hurra, nå er den nok vekke for å bli!
Er bra man trives hjemme da, og i eget og hverandres selskap. Er liksom noe som skjer når man får mann og barn og, er så deilig med rolige kvelder!
Ja veldig godt når man kan roe ned. Jeg har hatt mine år i utelivsbransjen for å si det sånn. Elsker A4-livet nå!:D

Jeg er også mistenksomt glad i å være hele alene :rolleyes:

Så spennende!!
Ja er kanskje det :-) Mamma kom ut av skapet med evnene sine på 90 tallet som en av de første i Norge så det var så tabu da! Jeg er mer vandt til hets når sånt blir delt så ser at verden går fremover! :-)

Ja veldig godt når man kan roe ned. Jeg har hatt mine år i utelivsbransjen for å si det sånn. Elsker A4-livet nå!:D

Jeg er også mistenksomt glad i å være hele alene :rolleyes:
Haha, jeg og. Heldigvis har jeg en mann som også er det. Han har jo en mancave i den ene garasjen, med verksted og øleskap. Så da koser han seg der, mens a mor er innomhus og gjør det hun vil!

Ja er kanskje det :) Mamma kom ut av skapet med evnene sine på 90 tallet som en av de første i Norge så det var så tabu da! Jeg er mer vandt til hets når sånt blir delt så ser at verden går fremover! :)
Jeg synes det er kjempe spennende. Har prøvd healing ofte og det er jo helt magisk:) jeg tror på slikt:)

Kjempe deilig :) nå ligger vi på gulvet i stuen:) i morgen får jeg senga mi tilbake :)
På grunn av spyingen? Vi ligger på stua da, med mye 'fritt' gulv. Orker ikke denne spyingen i senger om det kan unngås;)

Haha, jeg og. Heldigvis har jeg en mann som også er det. Han har jo en mancave i den ene garasjen, med verksted og øleskap. Så da koser han seg der, mens a mor er innomhus og gjør det hun vil!
Sånn vil jeg og ha:) elsker alenetid

Perfekt! Vi Gleder oss til vi har mer plass om noen år så mannen kan få sportsbule!

Back
Topp