Lolo
Forumet er livet
Kjedelig når man har lag reisevei i utgangspunktet og så må stoppe ekstra mye! Ekstra godt å være hjemme da tenker jegLangt etter. Vi har stoppet sinnsykt mange ganger. Men nå er vi endelig hjemme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig når man har lag reisevei i utgangspunktet og så må stoppe ekstra mye! Ekstra godt å være hjemme da tenker jegLangt etter. Vi har stoppet sinnsykt mange ganger. Men nå er vi endelig hjemme
Da er det en dealNei, det kan faktisk ikke gå feil! :O
Ja. det vil jeg troGår det ann å bli for mye hvitløk?!![]()
Ikke litt nervøs engang!Da er det en deal![]()
Ja, snakk om flaks. Mannen insisterte på HardangerviddaGodt dere ikke kjørte der, daKjedelig med bilsyke
![]()
Kjempe deiligKjedelig når man har lag reisevei i utgangspunktet og så må stoppe ekstra mye! Ekstra godt å være hjemme da tenker jeg![]()
Ja veldig godt når man kan roe ned. Jeg har hatt mine år i utelivsbransjen for å si det sånn. Elsker A4-livet nå!Hurra, nå er den nok vekke for å bli!
Er bra man trives hjemme da, og i eget og hverandres selskap. Er liksom noe som skjer når man får mann og barn og, er så deilig med rolige kvelder!
Noen ganger skal man ha flaksJa, snakk om flaks. Mannen insisterte på Hardangervidda
Så spennende!!Hvis det hjelper har jeg en mamma som jobber som healer og synsk, og jeg tror det har smittet over på meg!![]()
Gode sjanser for det!Herlig! Da regner jeg med du har samme evner og satser på kjapt gravid denne gangen![]()
Ja er kanskje detSå spennende!!
Tusen takkÅh så deilig, håper dere får sove godt!
Ja, litt flaks må man haNoen ganger skal man ha flaks![]()
Haha, jeg og. Heldigvis har jeg en mann som også er det. Han har jo en mancave i den ene garasjen, med verksted og øleskap. Så da koser han seg der, mens a mor er innomhus og gjør det hun vil!Ja veldig godt når man kan roe ned. Jeg har hatt mine år i utelivsbransjen for å si det sånn. Elsker A4-livet nå!
Jeg er også mistenksomt glad i å være hele alene![]()
Jeg synes det er kjempe spennende. Har prøvd healing ofte og det er jo helt magiskJa er kanskje detMamma kom ut av skapet med evnene sine på 90 tallet som en av de første i Norge så det var så tabu da! Jeg er mer vandt til hets når sånt blir delt så ser at verden går fremover!
![]()
På grunn av spyingen? Vi ligger på stua da, med mye 'fritt' gulv. Orker ikke denne spyingen i senger om det kan unngåsKjempe deilignå ligger vi på gulvet i stuen
i morgen får jeg senga mi tilbake
![]()
Sånn vil jeg og haHaha, jeg og. Heldigvis har jeg en mann som også er det. Han har jo en mancave i den ene garasjen, med verksted og øleskap. Så da koser han seg der, mens a mor er innomhus og gjør det hun vil!
Vi holder på å pusse opp soverommetPå grunn av spyingen? Vi ligger på stua da, med mye 'fritt' gulv. Orker ikke denne spyingen i senger om det kan unngås![]()
Perfekt! Vi Gleder oss til vi har mer plass om noen år så mannen kan få sportsbule!Haha, jeg og. Heldigvis har jeg en mann som også er det. Han har jo en mancave i den ene garasjen, med verksted og øleskap. Så da koser han seg der, mens a mor er innomhus og gjør det hun vil!