Gjorde heldigvis detHehe.. Men dere fikk jo oppklart misforståelsen da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjorde heldigvis detHehe.. Men dere fikk jo oppklart misforståelsen da![]()
Den anbefales!Oi, høres godt ut. Må googles![]()
Da må den prøves!Den anbefales!Spiser meg overmettet på den hver gang
Ikke noe avansert å lage heller!
Hehe, ja da blir det jo middag alene daMannen skulle absolutt klippe gresset med en gang han kom hjem (og jeg er litt lei av å vente på han, for han skal alltid noe, så han gadd jeg ikke vente på idag), og femårigen var ikke sulten for han hadde visst spist spaghetti da han var inne hos naboen!
Blir sprø snartDet er det her også![]()
![]()
Det tror jeg på! Er det noen dere kjenner privat eller? Har vurdert å betale lillesøstera mi på 16 noen ganger, men i det siste har jeg hatt veldig god tid til å vaske selv sp da gjør jeg heller detDet er superdigg hvertfall!
Nei, det er helt sikkertFor aldri for mye av det!![]()
Vi har hvit polsk dameDet tror jeg på! Er det noen dere kjenner privat eller? Har vurdert å betale lillesøstera mi på 16 noen ganger, men i det siste har jeg hatt veldig god tid til å vaske selv sp da gjør jeg heller det![]()
Min funker fint?!Åh, appen vil ikke funke jooo. Tilbake til nettleseren da..![]()
Her ble det grilling av pølser og hamburgerHva hadde dere til middag i dag?
Har nytet en god fiskesuppe i dag![]()
Nå funker min igjen. Var bare en halvtimes tid hvor den hang seg hele tidaMin funker fint?!![]()
Tenkte en mann tilØnsker meg mann eller flere barn??? Med den flaksen jeg har med mannfolk frister nemlig ikke det veldig... og flere barn ønsker jeg ikke![]()
Betaler 1500,-Betaler du mye i måneden?![]()
Det gjorde detHehe, ja da blir det jo middag alene dahåper det smakte!
Ok!Vi har hvit polsk dame![]()
Det har jeg jaNei, du har et mål å nå![]()
Han er veldig fornøydBursdager er slitsomt
Håper tassen din er fornøyd!
Trist med søskenbarnetJada, det er det jo, om enn kjipt at hun skal i begravelse til et av sine søskenbarn. Menmen, velkommen er du alltid, som jeg svarte henne. Ikke noe problem det, og grave frem senga skal vi nok klare. så får sønnen hennes forsvare hvorfor han ikke har tatt kontakt med legen ang den blodtrykksmålinga enda.
For midt oppi alt annet som skjer rundt ham denne uka, har han fortsatt trolign høyt blodtrykk
Flotters., jeg slenger sammen en kakeJada, tar en svipptur med sykkel jeg![]()