Skravletråd august

Mannen skulle absolutt klippe gresset med en gang han kom hjem (og jeg er litt lei av å vente på han, for han skal alltid noe, så han gadd jeg ikke vente på idag), og femårigen var ikke sulten for han hadde visst spist spaghetti da han var inne hos naboen!
Hehe, ja da blir det jo middag alene da:P håper det smakte!

Det er superdigg hvertfall!
Det tror jeg på! Er det noen dere kjenner privat eller? Har vurdert å betale lillesøstera mi på 16 noen ganger, men i det siste har jeg hatt veldig god tid til å vaske selv sp da gjør jeg heller det:)

Det tror jeg på! Er det noen dere kjenner privat eller? Har vurdert å betale lillesøstera mi på 16 noen ganger, men i det siste har jeg hatt veldig god tid til å vaske selv sp da gjør jeg heller det:)
Vi har hvit polsk dame:)

Ønsker meg mann eller flere barn??? Med den flaksen jeg har med mannfolk frister nemlig ikke det veldig... og flere barn ønsker jeg ikke :P
Tenkte en mann til;) som ikke ønsker seg flere barn! Fordi han har to voksne barn som har flyttet ut:P

Jada, det er det jo, om enn kjipt at hun skal i begravelse til et av sine søskenbarn. Menmen, velkommen er du alltid, som jeg svarte henne. Ikke noe problem det, og grave frem senga skal vi nok klare. så får sønnen hennes forsvare hvorfor han ikke har tatt kontakt med legen ang den blodtrykksmålinga enda.

For midt oppi alt annet som skjer rundt ham denne uka, har han fortsatt trolign høyt blodtrykk
Trist med søskenbarnet:(
Håper hun rister sønnen sin litt;)

Back
Topp