Skravletråd august

Da har jeg startet omorganiseringen av ungene kleskommoder. Veldig nødvendig da litt kommoder må skifte rom for at alt skal gå opp nå.

Må jobbe og, men det får vente litt.
Så effektiv du er:D skulle vært gjort her også...kommer du hit etterpå??:P

Bergensfiskesuppe med ekstra grønnsaker, torsk og følte i.
Fisk er godt og sunt ;)
Det er det , og så kan man jo gjøre så mye forskjellig med den. Lenge siden jeg har spist fiskesuppe da! Men det er godt:) Er veldig glad i den oppskrifta til Rema 1000 på laksesuppe med kokosmelk og lime:)

Koselig med svigermorbesøk da:D selv om du må grave fram senga:p

Jada, det er det jo, om enn kjipt at hun skal i begravelse til et av sine søskenbarn. Menmen, velkommen er du alltid, som jeg svarte henne. Ikke noe problem det, og grave frem senga skal vi nok klare. så får sønnen hennes forsvare hvorfor han ikke har tatt kontakt med legen ang den blodtrykksmålinga enda.

For midt oppi alt annet som skjer rundt ham denne uka, har han fortsatt trolign høyt blodtrykk

Det er det , og så kan man jo gjøre så mye forskjellig med den. Lenge siden jeg har spist fiskesuppe da! Men det er godt:) Er veldig glad i den oppskrifta til Rema 1000 på laksesuppe med kokosmelk og lime:)
Oi, høres godt ut. Må googles;)

herregud jeg har ryddet og styrt i ca 5 timer idag jeg :o skal sette opp lett vegg og da må alt ut klessoppbevaring her så har holdt på med dette og gjenerelt husvask. turte ikke når jeg blødde så fælt :o mannebeinet er for lat til husarbeid :p
Sett mannen i sving når du ikke er i form;) og legg deg på sofaen..

Back
Topp