Skravletråd august

herregud jeg har ryddet og styrt i ca 5 timer idag jeg :o skal sette opp lett vegg og da må alt ut klessoppbevaring her så har holdt på med dette og gjenerelt husvask. turte ikke når jeg blødde så fælt :o mannebeinet er for lat til husarbeid :p
Wow! Og jeg som trodde jeg har hatt det travelt i dag med rydding i diverse skal:D Blødde???

Det ordner seg jo stort sett. Og håper det ordner seg fortest mulig for dere nå;)

Det ordner seg nok, så vi bekymrer oss egentlig ikke, men er egentlig mest spent på hvordan det hele går på mange vis. Ikke akkurat en god nyhet, men ikke krise heller, han burde jo slutte i den jobben likevel.

Men som han sier, lærerikt var det jo. Han lærte at det lønner seg ikke å jobbe ræva av seg, du blir screwed over tilslutt alikevel.

Jeg HÅPER han tar med seg den lærdommen inn i neste jobb, samtidig som jeg håper han får en arbeidsgiver med noe bedre kultur

Tja, jobbe litt.
Også kommer svigermor en tur, hin skal i en begravelse. Må bare avklare om hun mener overnatte her torsdag til fredag, eller stoppe her i helga på vei hjem eller begge deler. Men vi må nok finne gjestesenga igjen
Hvem skulle trodd den kunne bli så full når det er en mnd siden sist hun var her? Men jeg har hatt bursdag i mellomtiden..

Det kan dog tas i morgen, så nå har jeg tatt meg en dusj, hvilket jeg kunne selv om ungene var ute hos venner fordi mannen er hjemme!
Koselig med svigermorbesøk da:D selv om du må grave fram senga:P

Back
Topp