Skravletråd

Sitter å ser på say yes to the dress:p gubben rydder I uthuset, fikk besøk av en kamerat. Fikk beskjed om at det bare var å besøke kjerringa hans, ho satt hjemme uansett ho. Fikk liksom ikke sagt noe, før han sier at det kanskje er greiest om ho kom hit, jeg bare smilte og sa ja. Har nemmelig ikke prata med jenta på 1 år skikkelig, pga noe som skjedde, så synes det er litt rart å plutselig skulle vare bf med ho igjenn.

10919208_380535812108230_63638482_n.jpg
Den var flott:)

Sitter å ser på say yes to the dress:p gubben rydder I uthuset, fikk besøk av en kamerat. Fikk beskjed om at det bare var å besøke kjerringa hans, ho satt hjemme uansett ho. Fikk liksom ikke sagt noe, før han sier at det kanskje er greiest om ho kom hit, jeg bare smilte og sa ja. Har nemmelig ikke prata med jenta på 1 år skikkelig, pga noe som skjedde, så synes det er litt rart å plutselig skulle vare bf med ho igjenn.
Oj ja da er det litt rart :/ kommer hun til deg da?

Oj ja da er det litt rart :/ kommer hun til deg da?
Hun som plutselig fant det for godt å ikke prate til meg en gang vi kom på besøk, før det andre besøket de hadde, var dratt. For meg er dette frekt og sårende. Vi har besøkt den 2-3 ganger siden I fjord sommer, men har ikke kunnet prate med ho på samme måte, som før. Å så tror jeg hun er sjalu fordi vi endelig er gravide, å di ikke har råd til ivf. Så håper at hun ikke kommer. Hun har ikke vært her på over et år. Hun har 3 unger fra før med exn sin.

Da har vi kommet hjem fra ul, møtte en meget spesiell jm, alt står vist bra til med mj :) men hverken jeg eller gubben skjønte stort utav denne ul timen, jm forklarte ikke hva vi så eller noe hun tok masse mål iallfall og hun vokser etter gjennomsnitt så det er jo bra.
Fikk beskjed om at jeg bare hadde det med å drikke minst 2 l vann om dagen, selv om jeg kom te å spy av det. Å så måtte jeg slutten å gå I by'n men ut I skauen, å gå lange turer, jeg behøvde ikke løpe maraton akkurat men var ikke langt unna:/
Ikke akkurat hva jeg trengte å høre kjenner jeg er skrekkelig sliten nå, og føler vel det at etter hennes mening må jeg bare kutte ut alt og bli vegan og vanndrikkende ruge kasse:(

I all verden, hun hørtes da fryktelig merkelig ut :/ Men godt alt var bra med lille :)

Ja,fikk ultralyd og Sølvi har det helt fint<3
Det er pga. morkaken sin plassering:/
Men ikke hatt blødinger på en stund nå, så trodde det var ferdig . Den gang ei.
Gitt seg igjen nå.

Å nei kjære vene, så ekkelt å oppleve :( Godt alt var i orden med frøkna :)

Åh det kan jeg forstå...håpe detblir litt koselig da iallefall:)

Back
Topp