Åh, hørtes godt ut da! Hva slags pålegg pleier du ha på?Omelett hørtes godt utHer ble det veldig enkelt
tortilla med pålegg, en kopp kakao og et glass vann
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, hørtes godt ut da! Hva slags pålegg pleier du ha på?Omelett hørtes godt utHer ble det veldig enkelt
tortilla med pålegg, en kopp kakao og et glass vann
![]()
Ja jeg håper virkelig det altsåIsj... Får håpe været letter...
Er faktisk detÅh, hørtes godt ut da! Hva slags pålegg pleier du ha på?
Mmm, høres helt fantastisk ut faktisk! Aldri kommet på at man kan ha pålegg på.Er faktisk detPleier å spise det innimellom
![]()
Litt forskjelligMen stortsett ost med kjøttpålegg, rulle sammen og inn i microen. Andre ganger smør og sjokoladepålegg, eller avokado blanding (kom ikke på ordet), ost og ananas eller noe annet vi har liggende..
Krysser fingrene for dereJa jeg håper virkelig det altså
Takk. Har hvertfall sluttt å regne nåKrysser fingrene for dere![]()
Det skjønner jeg godtMhm
Ja, gleder meg masse
Nei, dette er vårt førsteDu da?
Hehe, her ble det bare til det en gang som at vi hadde glemt å kjøpe inn mer brød og ikke gadd å dra langt for å handle på søndagsåpent. Vi hadde igjen etter Taco. Nå hender det at jeg åpner en pakke bare for å ha noen til lunsj, kvelds eller så..Mmm, høres helt fantastisk ut faktisk! Aldri kommet på at man kan ha pålegg på.![]()
Her kommer og går regnet til stadighet... Så da er det godt å holde seg under teppet i sofaen med kakao og lunsjTakk. Har hvertfall sluttt å regne nå
Blir spennende for dere også. Gleder førstemann seg eller?Det skjønner jeg godt
Blir nr 2 her![]()
Trodde jeg hadde sendt den til deg?Ikke antydning engang![]()
Er jo noe som man ofte har i hus ja, så veldig greit! Skal jammen prøve det en dag.Hehe, her ble det bare til det en gang som at vi hadde glemt å kjøpe inn mer brød og ikke gadd å dra langt for å handle på søndagsåpent. Vi hadde igjen etter Taco. Nå hender det at jeg åpner en pakke bare for å ha noen til lunsj, kvelds eller så..
Det er jo typiskÆsj så kjedelig![]()
Ja, er jo detEr jo noe som man ofte har i hus ja, så veldig greit! Skal jammen prøve det en dag.![]()
Vet ikke om hun helt forstår hva det innebærer enda. Hun vet at mamma har baby i magen. Tror ikke hun skjønner at babyen en dag skal komme utBlir spennende for dere også. Gleder førstemann seg eller?
Ok, det skjønner jeg daVet ikke om hun helt forstår hva det innebærer enda. Hun vet at mamma har baby i magen. Tror ikke hun skjønner at babyen en dag skal komme ut
Nærmer seg 2,5![]()
Ja, det blir veldig spennendeOk, det skjønner jeg daEr dere spent på hvordan hun tar det som storesøster?
Det skjønner jegJa, det blir veldig spennende
Tror og håper at det blir veldig bra![]()
Det hørtes i grunn veldig deilig utHer kommer og går regnet til stadighet... Så da er det godt å holde seg under teppet i sofaen med kakao og lunsj![]()