Må ju vara någon som har tatt de eller så hade havna hos politiet eller på hittegodsOisann, kan de rett og slett ha blitt stjålet? :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ju vara någon som har tatt de eller så hade havna hos politiet eller på hittegodsOisann, kan de rett og slett ha blitt stjålet? :O
Vax??
Ja uff tycker mest synd om mannen som kjenner seg så skyldig till detSå kjedelig å miste passene!![]()
Er i rute nå heldigvis!Haha, Huff.. Sorry at jeg ler.. Ikke noe moro når ting hoper seg opp heller. Kanskje bedre å prøve å gjøre litt og litt, og heller la hverdagsrot være hverdagsrot?
Så voldsomt også!Ha ja, det straffer seg å ilke ta en daglig runde med klesvaska altså![]()
Jeg tar nesten slltid 1-2 vasker pr dag. Pluss noen skippertak innimellom. Eneste måten det ikke blir uoverkommelig på!Så voldsomt også!Har heldigvis tørketrommel, så da går det raskt unna.. Er i rute nå
![]()
Hva i alle dager??
Usj, håper de dukker opp! Eneste positive er vel at det var jammen flaks de forsvant når de gjorde - etter dere hadde vært gjennom passkontroll på vei hjem. Enn hvis dere hadde mista de på vei ned. :S utrolig kjedelig uansett!Må ju vara någon som har tatt de eller så hade havna hos politiet eller på hittegods
Bare oppdatert meg idag etter 3 uker ferie![]()
Så deilig at du fikk vasket i fred!
Har ikke spist det på lenge, men passet en forkjølet gane perfekt! Stod at oppskriften var 6 porsjoner (fra trines), men tror vi fire har tre middager av dette her...!
Så herlig daLille store jenta min..
Hadde med meg frøkna når jeg skulle hente eldsten på SFO.
Hun er jo like høy som flere av de som skal begynne på skolen nå...
Og hun skal først starte om 2 år, og hadde hun kommet 3 dager på overtid ikke 13 daget før hadde det vært 3 år til hun skulle ha begynt
Gikk greit...mye å gjøreTusen takkkjedelig?
![]()
Ikke noe lurt å utsette neiKjedelig når skittentøy etter seks personer må taes igjen, fordi man fulgte helsesøsters råd om at husarbeid kunne være husarbeid en dag eller to![]()
Den har ikke jeg fåttFått ny IKEA katalog i posten idagSå mye fint
![]()
Det er bra jobbaHurra!! Over 1000 innlegg![]()
Jeg vet ikke
Bra jobba!!Hurra!! Over 1000 innlegg![]()
Vi hadde fått! Men var ikke noe revolusjonerende der...Den har ikke jeg fått![]()