Skravletråd august

Haha, Huff.. Sorry at jeg ler.. Ikke noe moro når ting hoper seg opp heller. Kanskje bedre å prøve å gjøre litt og litt, og heller la hverdagsrot være hverdagsrot?
Er i rute nå heldigvis! :) Tror nok det er best å ta litt og litt. Slitsomt å løpe mellom vaskemaskin, mini, junior og tørketrommel en hel dag! :p

Så voldsomt også! :o Har heldigvis tørketrommel, så da går det raskt unna.. Er i rute nå :D
Jeg tar nesten slltid 1-2 vasker pr dag. Pluss noen skippertak innimellom. Eneste måten det ikke blir uoverkommelig på!

Må ju vara någon som har tatt de eller så hade havna hos politiet eller på hittegods
Usj, håper de dukker opp! Eneste positive er vel at det var jammen flaks de forsvant når de gjorde - etter dere hadde vært gjennom passkontroll på vei hjem. Enn hvis dere hadde mista de på vei ned. :S utrolig kjedelig uansett!

Har ikke spist det på lenge, men passet en forkjølet gane perfekt! Stod at oppskriften var 6 porsjoner (fra trines), men tror vi fire har tre middager av dette her...!

Hehe! Lenge siden jeg har laga det og :) greit med rester da :p

Lille store jenta min..

Hadde med meg frøkna når jeg skulle hente eldsten på SFO.
Hun er jo like høy som flere av de som skal begynne på skolen nå...
Og hun skal først starte om 2 år, og hadde hun kommet 3 dager på overtid ikke 13 daget før hadde det vært 3 år til hun skulle ha begynt
Så herlig da:D hvor høy er hun?

Back
Topp