Lolo
Forumet er livet
Ha ja, det straffer seg å ilke ta en daglig runde med klesvaska altsåKjedelig når skittentøy etter seks personer må taes igjen, fordi man fulgte helsesøsters råd om at husarbeid kunne være husarbeid en dag eller to![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ja, det straffer seg å ilke ta en daglig runde med klesvaska altsåKjedelig når skittentøy etter seks personer må taes igjen, fordi man fulgte helsesøsters råd om at husarbeid kunne være husarbeid en dag eller to![]()
Nope, Bodø!Det må nesten være stavanger??
Haha, Huff.. Sorry at jeg ler.. Ikke noe moro når ting hoper seg opp heller. Kanskje bedre å prøve å gjøre litt og litt, og heller la hverdagsrot være hverdagsrot?Kjedelig når skittentøy etter seks personer må taes igjen, fordi man fulgte helsesøsters råd om at husarbeid kunne være husarbeid en dag eller to![]()
Kjekt med barn som er sosialeKengubarnet fant seg noen å leke med som vanlig
Nei det går nok fintDet blir mange cidere det...tror ikke jeg har så stor plassmen takk for tips
Det skjer aldri herJa, det skjer..![]()
Er det så ille der??Nope, Bodø!
Ja, har blitt det de siste åra! Helt kriminelt..Er det så ille der??
Jeg er nok den skyldige! Så deilig!Hvem var det som snakka om chili con carne her?
Uansett, det inspirerte middagen vår i dag, så det står og putrer på ovnen nå. Gledings!
Ja ok, det er jo i det minste kjekt! Så får man råd å spare og. Snakka med ei fra hjembyen nå som sa hun leide en liten ettroms litt utenfor sentrum, i blokk, til 13 000 kr i mnd:O er jo helt sinnsykt spør du meg. Hvordan greier aleneforsørgere seg, har jeg lurt på!
Nei gjorde ikke det![]()
Da er dere jo kjempe heldigeHjelpes, det var dyrt!
Vi betaler 6.500...måtte nok betalt minst 10.000 om ikke det var for at det er leie av familie![]()
Da er dere jo kjempe heldige![]()
Absolutt!Ja, er jo detså må bare spare nå mens vi kan
![]()
Noe annet hadde vært merkelig.Absolutt!Men det sies vel at boligprisene kommer til å få ned i Stavanger fremover..?
Absolutt!Men det sies vel at boligprisene kommer til å få ned i Stavanger fremover..?
Noe annet hadde vært merkelig.
Bodd i rogaland mange år jeg og (har flytta nå), og prisene har jo vært helt vanvittige. De har bare godt av å stabilisere seg litt!