Skravletråd august

Kjedelig når skittentøy etter seks personer må taes igjen, fordi man fulgte helsesøsters råd om at husarbeid kunne være husarbeid en dag eller to :o
Ha ja, det straffer seg å ilke ta en daglig runde med klesvaska altså :p

Hvem var det som snakka om chili con carne her?
Uansett, det inspirerte middagen vår i dag, så det står og putrer på ovnen nå. Gledings!

Kjedelig når skittentøy etter seks personer må taes igjen, fordi man fulgte helsesøsters råd om at husarbeid kunne være husarbeid en dag eller to :o
Haha, Huff.. Sorry at jeg ler.. Ikke noe moro når ting hoper seg opp heller. Kanskje bedre å prøve å gjøre litt og litt, og heller la hverdagsrot være hverdagsrot?

Hvem var det som snakka om chili con carne her?
Uansett, det inspirerte middagen vår i dag, så det står og putrer på ovnen nå. Gledings!
Jeg er nok den skyldige! Så deilig! :D
Er kjempegodt!

Ja ok, det er jo i det minste kjekt! Så får man råd å spare og. Snakka med ei fra hjembyen nå som sa hun leide en liten ettroms litt utenfor sentrum, i blokk, til 13 000 kr i mnd:O er jo helt sinnsykt spør du meg. Hvordan greier aleneforsørgere seg, har jeg lurt på!

Hjelpes, det var dyrt! :o
Vi betaler 6.500...måtte nok betalt minst 10.000 om ikke det var for at det er leie av familie :o

Absolutt! :) Men det sies vel at boligprisene kommer til å få ned i Stavanger fremover..?
Noe annet hadde vært merkelig.
Bodd i rogaland mange år jeg og (har flytta nå), og prisene har jo vært helt vanvittige. De har bare godt av å stabilisere seg litt!

Noe annet hadde vært merkelig.
Bodd i rogaland mange år jeg og (har flytta nå), og prisene har jo vært helt vanvittige. De har bare godt av å stabilisere seg litt!

Ja, det er ikke akkurat lett å komme seg inn på noe boligmarked her :o

Back
Topp