Masse lykke til.God morgenfikk avbestllingstime idag jeg. Så da bærer det til Drammen og time 14:20 idag. Dere skal idag?
![]()
Skal bare slappe av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til.God morgenfikk avbestllingstime idag jeg. Så da bærer det til Drammen og time 14:20 idag. Dere skal idag?
![]()
Da stemmer jeg for at du hvertfall bruker ventoline!"Problemet" mitt er astmaen min er så mild at jeg ikke trenger medisiner til daglig, men dersom jeg ikke gjøre det når jeg er kraftig forkjølet får jeg veldig lett bronkitt og de medisinene jeg da vi trenge er verre enn Ventoline og paracett
Det gjør jeg ogsåKjedelig! Håper dere blir friske fort![]()
Om reisefølget vårt klarte å finne tilbake til hotellet uten å ringe. Det gjorde deHva veddet dere om?![]()
Gjør det.Da stemmer jeg for at du hvertfall bruker ventoline!
Haha, da skjønner jeg at han masahan bare hintet på veddemålet vi hadde tidligere i dag. Jeg tapte og måtte gi han en fotmassasje
God morgen!God morgen! Da var vi oppe her i heimen og![]()
Hei på degGod morgen! Da var vi oppe her i heimen og![]()
Hvordan syk er du?Gjør det.
Får se det positive i å være syk, pleier ikke få migrene anfall når jeg er syk og det har jeg hatt litt for mye av den siste tiden
Tusen takkMasse lykke til.
Skal bare slappe av
Bare veldig, veldig forkjøletHvordan syk er du?
Mini er 2 mndÅjaHvor gammel er mini
?
Her går det i kakebaking![]()
Lykke til!God morgenfikk avbestllingstime idag jeg. Så da bærer det til Drammen og time 14:20 idag. Dere skal idag?
![]()
Tusen takkLykke til!
Her er det ingenting spennende som skjer. Skal prøve å lage Chili con carne igjen, etter at det bød meg imot på fredag, da jeg egentlig skulle lage det.![]()
God bedringGjør det.
Får se det positive i å være syk, pleier ikke få migrene anfall når jeg er syk og det har jeg hatt litt for mye av den siste tiden
Ørepropper? Hva da til?Her koser vi i sengen og ser på netflix før jeg må ta litt husarbeid og vi må gjøre oss klar for timenda blir det på med ørepropper som demper støy og solbriller
![]()
Ja, det lurte jeg på også...Ørepropper? Hva da til?![]()
Hei på degSovet godt i natt og?