Jøss, hva var det da???Var ikke det denne gangen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jøss, hva var det da???Var ikke det denne gangen
Oi, da var du heldig450kr![]()
Fant tilvarende helt lik ny på nett...der var 1249 for kurven og vuggestativet 649![]()
Synes den har kommet seg litt daLiker du den da?!![]()
Du får sjekke snaphistorikken for bildeUff dastakkars lille..
Håper hun er kvikkere i morgen!
Det var flaks![]()
Så innmari å !Neida, det klarer du fint![]()
Ja, ikke sant! Min skulle se på skjønnheten og udyret idag mens han spiste lørdagsgodt (vi fant brått ut at den gikk på Disney kanalen), og da måtte jeg jo sitte å se sammen med han daJeg samla på de før
Greit å ha...snart kan jo mini se på dem![]()
Nei det skjønte jeg duOops...sorry...tenkte meg ikke om![]()
Det kan man jo forståDeilig med litt alenetid med eldste ogsåhan er litt lei av småbrødre som dilter etter
![]()
Det skjønner jeg godtÅååååååå blir så babysyk. Får masse snapchat av prinsessa
Kan jeg forstå! Jeg har ingen som sender meg babysnap, men har jo en i magen da og venter så jeg holder på å sprekke!Åååååååå blir så babysyk. Får masse snapchat av prinsessa
Jeg får snap hele tiden!Kan jeg forstå! Jeg har ingen som sender meg babysnap, men har jo en i magen da og venter så jeg holder på å sprekke!
Håper virkelig det blir min tur snartDet skjønner jeg godt![]()
![]()
Det håper jeg ogsåHåper virkelig det blir min tur snart
Herlig!Deilig å ha alt i boks
Her er det barnehage og SFO start på mandag...blir litt deilig med hverdag igjen![]()
Hva slags type serier er det da?Prøver en "ny" serie nå jeg: eureka. Liker godt warehouse 13 så![]()
Ja, ikke sant! Min skulle se på skjønnheten og udyret idag mens han spiste lørdagsgodt (vi fant brått ut at den gikk på Disney kanalen), og da måtte jeg jo sitte å se sammen med han daMange år siden jeg har sett den
Bor de lang tunna?Jeg får snap hele tiden!