M
Mamma_Lillemor
Guest
Haha, ja det skjønner jeg veldig godt! Heldige barn som blir født tidlig på året hvertfallJeg har termin 7.1 og er litt bekymret for hvor mye (lite) av den gode maten jeg får plass til i år....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, ja det skjønner jeg veldig godt! Heldige barn som blir født tidlig på året hvertfallJeg har termin 7.1 og er litt bekymret for hvor mye (lite) av den gode maten jeg får plass til i år....
I mitt tilfelle kan det fort vippe over til slutten av desember...Haha, ja det skjønner jeg veldig godt! Heldige barn som blir født tidlig på året hvertfall![]()
Da er det verre...I mitt tilfelle kan det fort vippe over til slutten av desember...
Åååååh love it! Min er også fra ebay! da får man liksom glorete-garanti!Jeg kjøpte en "ugly Christmas sweater" fra ebay. Den er mørkeblå, med snøfnugg og en snømann. Snømannen har utstående gulrotnese og ekte blafrende skjerf. Går jeg med den og min blinkende julepin, blir jentungen kjempeflau! Det er kjempegøy!
Sove godt, snakkes senere!
Det kan jeg forstå!Skjønner ikke noe av de siste 10 sidene
Åh det er jeg også, bekymret altså, men jeg har termin lenge etter deg. I februar. Håper vi får dytta i oss nok av ribbe og godsaker likevel!Jeg har termin 7.1 og er litt bekymret for hvor mye (lite) av den gode maten jeg får plass til i år....
Det tror jegFlere som vil klatre oppover, så det blir nok litt liv![]()
Huff daJul kommer plutselig
Ble ikke noe skravling på meg
VÆrt en drittkveld
Hvilken film så dere?Datt helt ut jegmåtte være kone for mannen å se film
![]()
Ja, det virker slik.Det tror jegflere aktive nå enn forrige måned!
Haha...ikke jeg hellerSkjønner ikke noe av de siste 10 sidene
Og det liker viJa, det virker slik.
Noe innmari også. Dukker opp nye nick hele tidenDet tror jegflere aktive nå enn forrige måned!
Det hjelper på det jaOg det liker vi![]()
Akkurat som min 4.5-åring det. Forresten også februarbarnJeg har i august, og aldri slitt med det. Min sønn er også august, rett etter skolestart. Men jeg har en datter født i februar også, og hun får jo noen fordeler. I tillegg til at hun er lillesøster. Hun er 4,5 år og kommer til å være overmoden for skole om to år!
Jeg har ei som er født i slutten av februar. Det var ikke noe problem mener jeg?Åh det er jeg også, bekymret altså, men jeg har termin lenge etter deg. I februar. Håper vi får dytta i oss nok av ribbe og godsaker likevel!ikke vært høygravid på julaften før!
Kjekt det. Noen faller også litt av når de føder, så bra med påfyll!Det tror jegflere aktive nå enn forrige måned!
Så deilig! Husker ikke hvor gravid man blir, men det er vel ikke skikkelig ille før noen uker førJeg har ei som er født i slutten av februar. Det var ikke noe problem mener jeg?