Topp 100 - Skravle august

Jeg har termin 7.1 og er litt bekymret for hvor mye (lite) av den gode maten jeg får plass til i år....
Haha, ja det skjønner jeg veldig godt! Heldige barn som blir født tidlig på året hvertfall :)

I mitt tilfelle kan det fort vippe over til slutten av desember...
Da er det verre... :) Neida, de skal jo være glade for det de har. Jeg er bare selv født i midten av oktober og synes alltid det var kjedelig å ha bursdag sent på året. Både som liten, og ikke minst når de andre kunne kjøre scooter om sommeren mens jeg måtte ta bussen til stranda - og alle andre kjørte bil til skolen og jeg måtte spørre om å sitte på siden ejg ikke var i nærheten av å kunne kjøre opp engang.

Alltid vært misunnelig på de som har bursdag tidlig.. :)

Jeg har i august, og aldri slitt med det. Min sønn er også august, rett etter skolestart. Men jeg har en datter født i februar også, og hun får jo noen fordeler. I tillegg til at hun er lillesøster. Hun er 4,5 år og kommer til å være overmoden for skole om to år!

Jeg kjøpte en "ugly Christmas sweater" fra ebay. Den er mørkeblå, med snøfnugg og en snømann. Snømannen har utstående gulrotnese og ekte blafrende skjerf. Går jeg med den og min blinkende julepin, blir jentungen kjempeflau! Det er kjempegøy! :D

Sove godt, snakkes senere!
Åååååh love it! Min er også fra ebay! da får man liksom glorete-garanti! :D

Jeg har termin 7.1 og er litt bekymret for hvor mye (lite) av den gode maten jeg får plass til i år....
Åh det er jeg også, bekymret altså, men jeg har termin lenge etter deg. I februar. Håper vi får dytta i oss nok av ribbe og godsaker likevel! :D ikke vært høygravid på julaften før!

Jeg har i august, og aldri slitt med det. Min sønn er også august, rett etter skolestart. Men jeg har en datter født i februar også, og hun får jo noen fordeler. I tillegg til at hun er lillesøster. Hun er 4,5 år og kommer til å være overmoden for skole om to år!
Akkurat som min 4.5-åring det. Forresten også februarbarn :D

Åh det er jeg også, bekymret altså, men jeg har termin lenge etter deg. I februar. Håper vi får dytta i oss nok av ribbe og godsaker likevel! :D ikke vært høygravid på julaften før!
Jeg har ei som er født i slutten av februar. Det var ikke noe problem mener jeg?

Jeg har ei som er født i slutten av februar. Det var ikke noe problem mener jeg?
Så deilig! Husker ikke hvor gravid man blir, men det er vel ikke skikkelig ille før noen uker før :-) ?

Back
Topp