Topp 100 - Skravle august

Haha, skulle tro det. Men er spm bestemor alltid sa. Viktigste grunnen til å skifte truse og barbere leggene, er i tilfelle man havner i en bilulykke og ambulansefolkene må klippe av deg klærne.
Herregud hun var klok! :eek: sånn har jeg aldri tenkt på det før!

På døra til badet her har vi en sånn metallfigur som står og tisser..åsså romnummer-skiltet til gubbens rom på folkehøyskolen..begge deler stjålet derfra. Følger moten da, gitt :p
Herlig! Sånne ting blir det morsomme historier av! :P

Jeg må pusse tenner å tisse! Kjenner jeg er redd for å være her alene etterpå! Typ bv-mørkeredd!

Haha, skulle tro det. Men er spm bestemor alltid sa. Viktigste grunnen til å skifte truse og barbere leggene, er i tilfelle man havner i en bilulykke og ambulansefolkene må klippe av deg klærne.

Haha, lystig sagt av bestemor ;)

Da blir det verre! Er gravid men har jo ikke noe å bidra med!

Orly! Du har melketenner!!!!!
Kan jo lage en historie om melketennene som så gjerne ville bli voksne.

SPOILER: de detter ut og råtner til slutt

Ikke jeg heller! Jeg syntes det er morsomt! Men samme dama blir fornærma når hun ser en regnbue da. Tror hun er litt homofob. :rolleyes:

Hadde også syntes det var morsomt :p
Haha, fornærma på regnbuen? Hjelpes.. Hva har da DEN gjort galt? :p

Jeg må pusse tenner å tisse! Kjenner jeg er redd for å være her alene etterpå! Typ bv-mørkeredd!
Mannen her har gått og lagt seg og jeg har ikke merka det engang. :rolleyes:
Herregud hun var klok! :eek: sånn har jeg aldri tenkt på det før!
Ja, er nok mye klokskap som har forsvunnet med den eldre generasjonen! Får prøve å huske det vi kan!

Hadde også syntes det var morsomt :p
Haha, fornærma på regnbuen? Hjelpes.. Hva har da DEN gjort galt? :p
Er nok fordi "de homofile har tatt beslag på den" eller noe. :p syns det er kjempevittig. Så jeg hekla en regnbuemønstret gryteklut til henne et år. :) hun glemte å takke meg.

Er nok fordi "de homofile har tatt beslag på den" eller noe. :p syns det er kjempevittig. Så jeg hekla en regnbuemønstret gryteklut til henne et år. :) hun glemte å takke meg.

Haha, det syns jeg var snilt av deg :D syns absolutt hu burde takka for den!

Back
Topp