Herregud hun var klok!Haha, skulle tro det. Men er spm bestemor alltid sa. Viktigste grunnen til å skifte truse og barbere leggene, er i tilfelle man havner i en bilulykke og ambulansefolkene må klippe av deg klærne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud hun var klok!Haha, skulle tro det. Men er spm bestemor alltid sa. Viktigste grunnen til å skifte truse og barbere leggene, er i tilfelle man havner i en bilulykke og ambulansefolkene må klippe av deg klærne.
Doh, det er sant. Ååh, hvordan skal jeg finne på noe.Nå ha tema prøving, gravid,baby eller barn
Herlig! Sånne ting blir det morsomme historier av!På døra til badet her har vi en sånn metallfigur som står og tisser..åsså romnummer-skiltet til gubbens rom på folkehøyskolen..begge deler stjålet derfra. Følger moten da, gitt![]()
Ikke jeg heller! Jeg syntes det er morsomt! Men samme dama blir fornærma når hun ser en regnbue da. Tror hun er litt homofob.Hahakan ikke forstå at hun syntes deeeeet?
![]()
![]()
Jeg tåler ikke trynet på mi
Haha, skulle tro det. Men er spm bestemor alltid sa. Viktigste grunnen til å skifte truse og barbere leggene, er i tilfelle man havner i en bilulykke og ambulansefolkene må klippe av deg klærne.
Hvorfor ble jeg ikke overrasket; )Så brajeg ogsā.
Var der i dag forrestenhoho
Kan jo lage en historie om melketennene som så gjerne ville bli voksne.Da blir det verre! Er gravid men har jo ikke noe å bidra med!
Orly! Du har melketenner!!!!!
Er lov detSendt
Syte syt
Herlig! Sånne ting blir det morsomme historier av!![]()
Kunne liksom ikke skrive det herEr lov det![]()
Ikke jeg heller! Jeg syntes det er morsomt! Men samme dama blir fornærma når hun ser en regnbue da. Tror hun er litt homofob.![]()
Men det er jo bra det da!Hoho
Livsnyter![]()
Mannen her har gått og lagt seg og jeg har ikke merka det engang.Jeg må pusse tenner å tisse! Kjenner jeg er redd for å være her alene etterpå! Typ bv-mørkeredd!
Ja, er nok mye klokskap som har forsvunnet med den eldre generasjonen! Får prøve å huske det vi kan!Herregud hun var klok!sånn har jeg aldri tenkt på det før!
Nei det skjønner jegKunne liksom ikke skrive det her![]()
Er nok fordi "de homofile har tatt beslag på den" eller noe.Hadde også syntes det var morsomt
Haha, fornærma på regnbuen? Hjelpes.. Hva har da DEN gjort galt?![]()
Idiotforsikring ja. Men daaa ordner det seg![]()
Er nok fordi "de homofile har tatt beslag på den" eller noe.syns det er kjempevittig. Så jeg hekla en regnbuemønstret gryteklut til henne et år.
hun glemte å takke meg.