Brenner i mellomgulvet

LSførstegangs

Glad i forumet
Er det flere som har brennende vondt under puppene, der magen buler ut og rundt ryggen over ribbebeina?

Er i tvil om dette er halsbrann eller om det er noe muskulært? Det er så vondt at eg vet ikke hva eg skal gjøre.. Eller ta for det..

Det har vært slik lenge..
Fikk Nexium og Omeprazol mot halsbrannen, men den sistenevnte tar det ikke bort :-(

Usikker på om det er det samme, men jeg føler et press underpuppa/ved ribben. Og videre rundt ryggen over ribbeina. Det kjennes litt ut som de øverste magemusklene blir litt most/dratt. Må lene meg bakover for at det ikke skal bli sånn press forran, men da blir det vondt bak.

Usikker på om det er det samme, men jeg føler et press underpuppa/ved ribben. Og videre rundt ryggen over ribbeina. Det kjennes litt ut som de øverste magemusklene blir litt most/dratt. Må lene meg bakover for at det ikke skal bli sånn press forran, men da blir det vondt bak.
Høres litt ut som det samme.. Men hvor vondt er det? Jeg får ikke sove av det.. Kjennes som knivstikk innimellom

Er nok ikke så vondt. Føles ikke som knivstikk. Foreløpig ikke vært plaga på natta med det. Har nok med at frøkna sparker og halsbrann. Men på dagtid blir det veldig ubehagelig hvis jeg sitter på vanlig stol.
Er ikke sikkert det er helt det samme! Høres ikke ut som du har det så godt... uff

Høres ut som sånn jeg har det. Legen trodde først det var luft, så halsbrann, så magesår, helt til nå hvor jeg fikk påvist gallestein. Får intens smerte under ribbeina som sprer seg som en brann bak i ryggen :/

Høres ut som sånn jeg har det. Legen trodde først det var luft, så halsbrann, så magesår, helt til nå hvor jeg fikk påvist gallestein. Får intens smerte under ribbeina som sprer seg som en brann bak i ryggen :/
Åå, hvordan fant de ut det og hva har de gjort med det? :-/

Ble henvist til ultralyd av galleblæren på sykehuset. Å i dette øyeblikk sitter jeg på venterommet hos legen for å få vite hva vi gjør fremover. Kjenner jeg gruer meg veldig for å kanskje få beskjed om at de ikke kan gjøre noe med mens jeg er gravid..

Ble henvist til ultralyd av galleblæren på sykehuset. Å i dette øyeblikk sitter jeg på venterommet hos legen for å få vite hva vi gjør fremover. Kjenner jeg gruer meg veldig for å kanskje få beskjed om at de ikke kan gjøre noe med mens jeg er gravid..
Ok, jeg drar til kvinneklinikken for kontroll av dette no.. Håper de finner ut av hva det er. :'( og gir meg noe..

Ok, jeg drar til kvinneklinikken for kontroll av dette no.. Håper de finner ut av hva det er. :'( og gir meg noe..
Får håpe de finner ut av det fort (: ikke noe deilig med smerter generelt, men enda værre når man ikke vet hva det er eller får tatt noe for det.

Kjipt :( jeg har også gallesteiner, men hos meg haster det ikke med å fjerne galleblæra.

Får du noe mot smertene da? Syrehemmende el noe?
Jeg har stikkpiller i skuffen, men vet ikke om de går overens med svangerskap :) voltaren eller noe. Men jeg har ikke vondt nå, heldigvis, det kommer 1-2 ganger i året bare.

Back
Topp