Vel,for litt siden var det 25 minutter, så er litt bedre nåHenger 18 minutter etter dere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel,for litt siden var det 25 minutter, så er litt bedre nåHenger 18 minutter etter dere![]()
Ja hvem vetKan hende han gjør det med vilje![]()
Huff, så tristMå være tungt.
Ja, du skal jo liksom lese deg opp også du daHenger 18 minutter etter dere![]()
Så absoluttVi er godt selskap ikke sant?![]()
Haha"Alt har fått terningkast 1, og alt er bare forferdelig. Men hvem drikker champagne på Gardermoen klokken 8 om morgenen? Det er meg! sier Sand fornøyd. "
Jeg dævver av Aune Sand! Ler så jeg griner!
Ha ha hun tar innpåVel,for litt siden var det 25 minutter, så er litt bedre nå![]()
Ikke si at dere var så dumme og puttet hopp-og-sprett-piller i kveldsflasken daHe he, hun sovner som regel før halv åtte, men i kveld fikk hun tydeligvis hentet frem noe uante krefter i kveldsflaska![]()
Ser ikke på det jegNå er det criminal minds
Så bra det funketJeg fløy rundt med sjøsykearmbånd i Sverige idagDet hjalp!
Da er det bare å la skravla gåJeg er fremdeles på tredje med Synnøve175 innlegg foran meg og rosahårdått 180 bak meg.
Kunne godt ha tenkt meg en litt større avstand ned til 4. plassen
Hun må egentlig det, trenger å svare på mest mulig om hun skal klare målet sittJa, du skal jo liksom lese deg opp også du da![]()
Uansett et sjokk vil jeg tro. Og i ung alder også.Ja hvem vet![]()
Huff, ja det var et sjokk for han. De stod ikke veldig nærme hverandre, men likevel..
Absolutt! Han er så snodig! Mannen min mener at Aune må være en av de smarteste mennene i landet, som bare flyr rundt og drikker champagne og er brisen hele dagen hver dag. Uten å egentlig gjøre noen tingHahaen av de ekleste og rareste mannfolket jeg vet om
![]()
Er jo det jeg sier.Da er det bare å la skravla gå![]()
Hun gjør det vet duHa ha hun tar innpå
Ha ha kan ha tatt feil av sovepillene og hopp-og-sprett-pillene! De er ganske likeIkke si at dere var så dumme og puttet hopp-og-sprett-piller i kveldsflasken da![]()
Han suger til å stryke da.. Mistenker han litt for å gjøre det med vilje. Men pytt pytt, han spør meg i hvert fall pent, og hjelper meg med mye annet såSnill du er med han
Her må han stryke selv![]()
Ja, jeg syns akupresstur eller hva de kaller det, er litt snodig. Men det funker!Så bra det funket![]()
JaUansett et sjokk vil jeg tro. Og i ung alder også.
Mhm, altså babyverden sitt mål har hun jo nådd altHun må egentlig det, trenger å svare på mest mulig om hun skal klare målet sitt