◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

19. august, men prøver egentlig ikke før neste periode. Håper det skjer denne måneden likevel

tørr ikke juble at jeg har sluttet å blø, for det var da jeg begynte å fossblø på natta... men jeg blør mindre nå :) veldig uvell og har litt smerter av og på

tørr ikke juble at jeg har sluttet å blø, for det var da jeg begynte å fossblø på natta... men jeg blør mindre nå :) veldig uvell og har litt smerter av og på
etter jeg skrev dette så vet jeg hva smertene var og det er fordi det startet på nytt igjen for ca 20 min siden :(

Fertility friend vil ha meg til 3 dpo, men det er feil. Mistenker at hvis jeg legger inn en fin temp imorgen og så flytter den El til tirsdag. Altså 2 dpo idag ;)
Veldig usikker selv. Kan også hende jeg hadde tidlig på dagen igår men tempen sier meg tirsdag så da stoler jeg på det. Whoohoo 2 dpo! :D

Jeg og samboeren hadde sex i dag for første gang rett før eggløsning uten at han trakk seg ut. Er på dag 16 i dag, og tempen har ikke steget ennå. Eggløsning er nok i dag eller i morgen. Dette er første periode jeg har en relativt grei sjanse. Har håpet hver måned, men samboer har ikke vært klar. Egentlig starter prøvingen om en måned, men det hadde passet så bra nå :D

Fertility friend vil ha meg til 3 dpo, men det er feil. Mistenker at hvis jeg legger inn en fin temp imorgen og så flytter den El til tirsdag. Altså 2 dpo idag ;)
Veldig usikker selv. Kan også hende jeg hadde tidlig på dagen igår men tempen sier meg tirsdag så da stoler jeg på det. Whoohoo 2 dpo! :D
2 dpo her også :D så dette blir morro :D selv om jeg har sånn halvveis ikke helt trua denne gangen men vi får se :P

2 dpo her også :D så dette blir morro :D selv om jeg har sånn halvveis ikke helt trua denne gangen men vi får se :P
Ja...jeg vet liksom ikke. Forrige pp var jeg helt sikker at det klaffet, men gjorde jo ikke det! Denne gangen har jeg liksom ikke tenkt så mye på det og hatt mye mer ro. Selvsagt, for akkurat denne PP hadde det kanskje ikke passet så veldig bra siden vi skal til syden når jeg da er ca 6 uker på vei!

Men så har jeg jo ikke villet gi opp prøving heller for hvis det tar lang tid så vil jeg alltid tenkt hva hvis....

Såja, det hadde egentlig ikke passet så bra mtp på ferie, så da er det vel nå det har klaffet :cool:

Uff, nå håper jeg det snart gir seg for deg!
Jeg også :( ble veldig uvell igår og har sluttet å spise nesten og drikke. Har ikke lyst på ... Prøver å få tak i legen. Hvis ikke blir det legevakten :)

Ja...jeg vet liksom ikke. Forrige pp var jeg helt sikker at det klaffet, men gjorde jo ikke det! Denne gangen har jeg liksom ikke tenkt så mye på det og hatt mye mer ro. Selvsagt, for akkurat denne PP hadde det kanskje ikke passet så veldig bra siden vi skal til syden når jeg da er ca 6 uker på vei!

Men så har jeg jo ikke villet gi opp prøving heller for hvis det tar lang tid så vil jeg alltid tenkt hva hvis....

Såja, det hadde egentlig ikke passet så bra mtp på ferie, så da er det vel nå det har klaffet :cool:
Det er typisk det :) men man må liksom håpe likevel :D

Har også flere pp'er I det siste vært sikker på at NÅ satt den og når ikke det gjør det er det skikkelig kjipt altså :(

Det er typisk det :) men man må liksom håpe likevel :D

Har også flere pp'er I det siste vært sikker på at NÅ satt den og når ikke det gjør det er det skikkelig kjipt altså :(
Ja, det er ekstra kjipt når man faktisk har godtroen!

Nå er jo jeg bare 2 dpo idag, men har så og si akkurat samme symptomene som forrige syklus (når jeg ikke var gravid). Så er nok ikke noe på gang her enda iallefall. Men merker egentlig også at jeg vil bli mindre skuffet denne gangen, rett og slett fordi jeg ikke har den "gut feelingen" at nå har det klaffet :)

Havner ikke hos dere :( men håper jeg kan forbli å følge dere herlige jenter ;*

Ja, det er ekstra kjipt når man faktisk har godtroen!

Nå er jo jeg bare 2 dpo idag, men har så og si akkurat samme symptomene som forrige syklus (når jeg ikke var gravid). Så er nok ikke noe på gang her enda iallefall. Men merker egentlig også at jeg vil bli mindre skuffet denne gangen, rett og slett fordi jeg ikke har den "gut feelingen" at nå har det klaffet :)
Jeg stoler ikke på egen kropp og symptomer lenger jeg :S Den gir aldri riktig pekepinn annet enn positiv test:P Kan ha en haug med gravid symptomer, men likevel få TR og omvent :P Så her er det bare å smøre seg med tålmodighet og håpe Tr ikke dukker opp, men en positiv test i stedet :)

Jeg stoler ikke på egen kropp og symptomer lenger jeg :S Den gir aldri riktig pekepinn annet enn positiv test:p Kan ha en haug med gravid symptomer, men likevel få TR og omvent :p Så her er det bare å smøre seg med tålmodighet og håpe Tr ikke dukker opp, men en positiv test i stedet :)
Helt enig :)

Så stusser jeg liksom litt på hvorfor jeg ikke har hatt NOEN av disse symptomene før ikm alle de månedene jeg ikke har prøvd hihi. sannheten er jo selvsagt at vil man nok, så kjenner man det man vil :P

Helt enig :)

Så stusser jeg liksom litt på hvorfor jeg ikke har hatt NOEN av disse symptomene før ikm alle de månedene jeg ikke har prøvd hihi. sannheten er jo selvsagt at vil man nok, så kjenner man det man vil :p
Ja det er det som det er tenker jeg også :D Kan tro manhar vokst 3 meter om natte hvis man bare kjenner hardt nok etter :P

Back
Topp