Vi har vært der tre ganger før - Hun ene er derfra, så vi har vært med henne dit førIsland - det blir stas det tenker jeg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har vært der tre ganger før - Hun ene er derfra, så vi har vært med henne dit førIsland - det blir stas det tenker jeg!
Det er viktig og ikke glemme seg selv og vennene sine selv om man får familieJa man må jo det.
Holder til i området rundt OsloSå deilighvor i landet bodde dere da?
Fikk dere kjøpt mye?Hjemme ! Nå blir der lenge til neste lange kjøretur
Begynner å bli lei sofaen.... Skal bli godt å få tilbake kroppen sin og formenDigg å legge seg i sofaen
Fikk handlet endel jaFikk dere kjøpt mye?![]()
Blir et nytt kapittelMhm... Er litt annerledes når de går i barnehageMen er vel greit å få han inn på skolen også
![]()
Ja, men lengter veldig hjem og..Trives du ?
Åh, den glasuren så jo megadeilig ut!
Hvor er du fra?Ja, men lengter veldig hjem og..
Spørs jo litt på hvilke seilbåt dere prøver.. Har selv bare prøvd en av de mindre versjonene, var en fin turJa vi får gjøre det en gang, men virker litt skummelt. Redd jeg hadde fått følelsen av at båten hele tiden skulle tippe/ gå rundt....
God nattNei, da skal jeg sove litt. Håper snuppa sover til 12
Ha en god natt![]()
Flik du har hvertDa var geleen til barne bursdagen ferdig. Tatt hele dagen...Vis vedlegget 129447
Tror vi gjør detSå braDa overlever dere
![]()
hehe
Hei, hei!Hei flera her inne enda.
Hvorfor sover ikkje ni??
Selv ligger eg i sengen å får ikke sova.
Har blekt Mina tender idag. Har haft litt vond i hela eftermiddagen og nå. E de Vanligt tro??