Skravletråd august

Mhm :p Men med min flaks(ulykke), så måtte det jo bare skje oss noe :p Hadde vannlekkasje i forje leiligheten også.. Da lakk det inn smelta snø i februar ca (for 1 år siden). Det lakk inn i veggen der skjøten til carporten er på ytterveggen og inn på soverommet. Så vi måtte kjøpe ny seng :rolleyes: Men var deilig med ny seng da ;) ja, vi leide leilighet før. Og før det bodde vi i båt (50fot cruser).
I båt? Reiste dere mye rundt da?

I båt? Reiste dere mye rundt da?
Nei... Lå mest til kai ;) Bodde der for å spare penger og for å vise samboeren at jeg faktisk ikke er noe prinsesse :p Gutter mener jo at jenter ikke kan gjøre sånne ting som å bo i noe annet enn hus/leilighet :p Er faktisk mye penger å spare på å bo i båt ;)

Så kjekt! :) Kjedelig med bekkenplager! Var mye plaget under sist svangerskap...
Jeg var moderat plaget sist, og det for veldig greit enda, men tror ikke jeg skal provosere. Jeg kan bare svømme bryst, ikke sånn opp og ned med beina, nemlig

Nei... Lå mest til kai ;) Bodde der for å spare penger og for å vise samboeren at jeg faktisk ikke er noe prinsesse :p Gutter mener jo at jenter ikke kan gjøre sånne ting som å bo i noe annet enn hus/leilighet :p Er faktisk mye penger å spare på å bo i båt ;)
Så kjekt da:D. Ja det er nok mye billigere det, slipper unna mange utgifter du ellers må betale. Forstår at du vil bo i noe annet enn båt nå når dere skal ha baby:happy:. Har dere solgt båten? Eller bruker dere den til ferie nå?

Så kjekt da:D. Ja det er nok mye billigere det, slipper unna mange utgifter du ellers må betale. Forstår at du vil bo i noe annet enn båt nå når dere skal ha baby:happy:. Har dere solgt båten? Eller bruker dere den til ferie nå?
Mhm ;)
Vi skulle kjøpe båten, men selger satt en frist på søndag med å få solgt den, ellers tok han den med til utlandet. Og det var en fredag vi var å så på den. Fikk ikke hvert i banken for å få lån, så svigerfar kjøpte den for oss. Så skulle vi kjøpe den av han igjen.. Tiden gikk og det var egentlig like greit at han eide den.. Så vi kjøpte den aldri av han.. Vi bodde så helt gratis i båten.. Nå sitter han og skal selge den.. Han har jo en ribb også, så han trenger ikke 2 båter..

Back
Topp