Det var jo kjaptDen kommer morgen står det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var jo kjaptDen kommer morgen står det
Så koselig med venninnebesøkRydde og vaske litt hjemme. Prøve å gjøre mest mulig mens junior er våken så jeg kan slappe av mens han soverOgså kommer venninnegjengen i kveld, så da må jeg lage pizza og handle inn litt snop
![]()
Tror det er mange som ønsker seg denJepp! Hadde vært veldig kjekt å vinne bilstol nr 2 til mini...![]()
Jeg gjørTror det er mange som ønsker seg den![]()
Ja en utrolig forskjellJa, det er helt tragiskI fjor var det over 20 grader i vannet her, i år skal vi være glade for at sjøen ikke har fryst igjen
![]()
![]()
Skravle bittelitt kanskjeÅ skravle vel??
Skjønner detVeldig ekkelt.
Har lyst til at mannen og frøkna skal komme hjem
Jo, åndenes makt går greit for megSånt tåler jeg. Er verre med Paranormal activity-greier. Uff! Kan ikke se åndenes makt uten mannen i hus.
Trist at det skal være sånnFørste sommeren uten bading her og..![]()
Den kan vel knapt bli verreJeg hadde nok mest sannsynlig ikke badet uansett mtp faren for brystbetennelse..Får håpe på en bedre sommer neste år...
![]()
Det skjønner jegHåper detnå gleder jeg meg stort til å sove i en seng igjen
![]()
Veldig kjedeligJa en utrolig forskjell
Kjedelig at det er så uforutsigbart...
Vi får se om det stemmerDet var jo kjapt![]()
Mhm sikkert bare bittelittSkravle bittelitt kanskje![]()
Skjønner den har vært dårlig når man er fornøyd med tosifret temperaturDen kan vel knapt bli verre![]()
Er jo ikke så mye å gjøre med detVeldig kjedeligMen men.. Vi må ta det været vi får.
Nei, i grunn ikkeEr jo ikke så mye å gjøre med det![]()
Blir veldig koselig!Så koselig med venninnebesøk
Ha en flott ryddedag!
Det er det nokTror det er mange som ønsker seg den![]()