Kos deg med barna dineNei, da må jeg kaste inn håndkle. Begge ungene er våken![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg med barna dineNei, da må jeg kaste inn håndkle. Begge ungene er våken![]()
Det gjør detDet går framover/oppover, hihi![]()
Den kommer morgen står detJippi, da dukker den snart opp![]()
Lykke til med lt du skal!God morgen! Hva er planene i dag?
Jeg må levere eldste i bhgn, så til frisør og fotpleie, så må jeg handle inn til barne bursdag i morgen og så må jeg lage boller, sjokoladekake og gele i kveld. Stress!!!
God morgenGod morgen! Hva er planene i dag?
Jeg må levere eldste i bhgn, så til frisør og fotpleie, så må jeg handle inn til barne bursdag i morgen og så må jeg lage boller, sjokoladekake og gele i kveld. Stress!!!
Rydde og vaske litt hjemme. Prøve å gjøre mest mulig mens junior er våken så jeg kan slappe av mens han soverGod morgen til deg
Dagens planer?
Samme herJa, har stått fulle plassen med biler i alle fall. Jeg har ikke badet ute en eneste gang i sommer. Med unntak av da jeg vasset i Mjøsa![]()
Jepp! Hadde vært veldig kjekt å vinne bilstol nr 2 til mini...Det gjør detspennende måned!
Så ekkeltSkyte episode på Blindern i natt og nå venter Oslo politiet på bombegruppen etter funn av en bombelignende gjenstand.
Sitter med klump i halsen, det er ikke så veldig langt fra barnehagen til frøkna og mannen sin jobb
Ja, det er helt tragiskSamme her
Første gang jeg ikke har badet en sommer!
Å skravle vel??God morgen
Jeg skal kun rydde hjemme, henge opp liftgardiner, vaske klær og slappe av
Høres ut som om du har nok å gjørekos deg!
Ja du må ha baselakk og topplakk også ;-)OK da prøver jeg det. Men så sa du noe over og noe under og![]()
De fra depend?Jeg brukte de gellacene som ble trukket fra markedet i Norge. De og var helt knall![]()
Blir nok lekkertTusen takktror det blir hvite
![]()
Blir nok deilig å bli ferdigOppussing er slitsomtnå bor vi på mindre enn en tredje del av huset. Alt er kaos
![]()
Om to dager er soverommet ferdig og da får vi tilbake hele loftet![]()
Ja, dependDe fra depend?
Nailsinc har kommet med gellakk man ikke trenger uv -lys på og ;-)
Veldig ekkelt.Så ekkelt
Liker ikke når det kommer så nært....
Haha, hvor vasset du da?Ja, har stått fulle plassen med biler i alle fall. Jeg har ikke badet ute en eneste gang i sommer. Med unntak av da jeg vasset i Mjøsa![]()
Ved FeiringklinikkenHaha, hvor vasset du da?
Hvilken side av Mjøsa?
Oi! Er de der nå?Skyte episode på Blindern i natt og nå venter Oslo politiet på bombegruppen etter funn av en bombelignende gjenstand.
Sitter med klump i halsen, det er ikke så veldig langt fra barnehagen til frøkna og mannen sin jobb